Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Var i bryllup i går, og brudeparet med foreldre og forlovere satt på ett slags podie så de satt liksom litt på pynt over de andre småbordene. Det er dags dato det teiteste jeg har vært med på i bryllup. Og jeg har vært i mange! Hva er det teiteste dere har opplevd i bryllup? Anonymous poster hash: 08045...7bd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Når tanta til bruden leste høyt fra en bok for unge husmødre fra 50-tallet med tilgjort stemme og hun var den eneste som synes dette var gøy. Holdt på i 30 minutter før hun skålte for brudeparet. Og så var de så forsinket med middagen at kaffegjestene måtte sitte ute på trappa i 1 1/2 time å vente. Anonymous poster hash: 62ceb...6a7
Surogvanskelig Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Var i bryllup i går, og brudeparet med foreldre og forlovere satt på ett slags podie så de satt liksom litt på pynt over de andre småbordene. Det er dags dato det teiteste jeg har vært med på i bryllup. Og jeg har vært i mange! Hva er det teiteste dere har opplevd i bryllup? Anonymous poster hash: 08045...7bd Jeg har ikke vært i så mange bryllup, men de jeg har vært i har brudeparet sittet sånn. Trodde det var vanlig
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Den evige skranglingen av skjeer på glassene for å få paret til å kysse - og deretter svigerforeldrene! 😝 Anonymous poster hash: afc1c...238
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Alle former for bryllupsleker med seksuell undertone er spikeren i kista for min del. Anonymous poster hash: 2d9f8...fbf
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Bryllup er en stor ting og en stor dag for bryllupsparet. Alle rr forskjellige og selve paret kan faktisk ikke noe for om noen av talene er lange,rare eller om gjestene klinger i glasset og tramper i gulvet. Er ikke fan av lange taler selv, og heldigvis var det ikke det (eller sanger) i vårt bryllup. Men det ble klippet i glass og trampet i gulv. Det var artig en gang, men ble fort lei. Men dette er ikke noe jeg har sagt til noen. Veldog få går inn for å gjøre dagen kjedelig for brudeparet. Og svært få brudepar går inn for at gjestene dkal syntes det var sært. Så hvordan kan man la seg legge vekt på slike ting? Hvorfor kan man ikke legge vekk det man syntes er rart og heller fokusere på at dette er brudeparet sin dag, fokuser på det fine og positive og la det andre ligge? Anonymous poster hash: aaf84...b2d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Bryllup hvor det ikke var noe mingling. Hele bryllupet besto av taler og lydbilder på rad og rekke. Kun to små psuser. En hvor brudeparret danset bryllupsvalsen og en hvor vi kunne løpe og hente kaker. Et annet bryllup var på restaurent hvor vi fikk regningen på egen mat og drikke. Det eneste som ble servert var 1 kake. Anonymous poster hash: 8c7a6...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå