Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Meg med "perfekt mann". Finner ikke den gamle tråden, så jeg opprettet ny. Klokken 11.00 i dag kom han som "avtalt" med barna på slep. Han banket og banket på og jeg ba datteren min gå på rommet sitt og åpnet, men lot sikkerhetslenken stå på. Han smilte og sa "klar for tur? Jeg har med kaffe, jus, grill og pølser. Du trenger uke ta med noe". Jeg sa at vi ikke kom til å bli med og da ble han sint... Eller sur i alle fall og ga meg en skjennepreken om hvor mye barna hans har gledet seg og hvor mye de ville treffe min datter som han hat snakket så mye om (jeg har ikke fortalt han noe særlig om henne). Han snakket om hvor dumt det var å avslutte dette nå, for barna forgudet meg og ville ha meg i livet deres og at dette burde jeg tenkt på før jeg lot de bli så involvert. Jeg svarte litt her og der de få gangene jeg kom til at det var han som valgte å dra barna inn uten at dette var avtalt på forhånd og at han ikke kan stå her og skjelle meg ut på denne måten. Jeg avsluttet med at jeg ønsket de en fin tur i skogen og lukket døren. Så sendte jeg sms til venninnen min og sa at han hadde kommet på døra. Hun ringte meg og vi snakket litt om dette. Mens vi snakker, så hører jeg roping utenfor. Går ut på verandaen og der står han på parkeringsplassen og roper til sine barn om at det ikke blir noen tur fordi jeg ikke vil bli med og ag han har vært så dum å la seg lure av meg osv. Eldste barnet svarer noe i gaten "det går fint, jeg driter i det", men han fortsetter og fortsetter. Så ser han meg og smeller igjen bildøren, og står og lener seg på bilenes armene i kors og bare ser på meg. Lenge.. Jeg snakker fortsatt med venninnen og hun sier at mannen er hjemme, så hun stikker en tur til meg. Han vare står der hele tiden til hun kommer. Hun snakker med han og så klapper hun han på skulderen og han setter seg i bilen og kjører.. Og tuter... Masse! Hun skal bare hente baby og så komme bed igjen. Jeg er skjelven.. Anonymous poster hash: eb65a...259
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Hm... syns du bør kontakte politi og ikke minst barnevern (kanskje venninna di kan gjøre det siste). Anonymous poster hash: c990c...c24
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Har bare ett ord, psycho Her er den gamle tråden din, ikke så vanskelig å finne altså http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144286534-dater-den-perfekte-mann-men-er-han-det/page-8#entry148033203 Anonymous poster hash: 12f4a...515
Ophiophagus Hannah Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Shit! Håper det ordner seg for deg! Jeg synes det virker som du handler veldig riktig - rolig og konsekvent. Håper han gir seg fort, gale mannen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Har bare ett ord, psycho Her er den gamle tråden din, ikke så vanskelig å finne altså http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144286534-dater-den-perfekte-mann-men-er-han-det/page-8#entry148033203 Anonymous poster hash: 12f4a...515 Sikkert ikke, men jeg er litt i sjokk eller hva jeg skal kalle det nå. Anonymous poster hash: eb65a...259
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Vet du jeg bare visste han ville dukke opp i dag med bakgrunn i måten han overså avslaget ditt på meldingen i går. Han overså jo virkelig at du skrev nei til tur. Denne mannen er jo virkelig på bærtur han, synes venninnen din kan få ham til legen en tur 😮 Anonymous poster hash: 19149...f0f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Artig.. I den forrige tråden var jo venninnen til hi den store syndebukken.. Nå skal hun visst ringe både barnevern og psykiatrisk? Nei herregud. Denne mannen kommer ikke til å gi seg, og venninnen til HI har vist seg å være til å stole på - hun får heller bruke sitt gode sinn hos son venninne, ikke på en gal mann. Anonymous poster hash: dfa31...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Jeg tenker at her må jo bv på banen! Mannen er jo ikke ved sine fulle fem. Stakkars barn som må være hos han... Anonymous poster hash: b003f...082
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Artig.. I den forrige tråden var jo venninnen til hi den store syndebukken.. Nå skal hun visst ringe både barnevern og psykiatrisk? Nei herregud. Denne mannen kommer ikke til å gi seg, og venninnen til HI har vist seg å være til å stole på - hun får heller bruke sitt gode sinn hos son venninne, ikke på en gal mann. Anonymous poster hash: dfa31...8fa Er du svimmel? Anonymous poster hash: c990c...c24
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Huff, datet en gang en slik mann. Han skjønte ikkje at jeg ikke ville mer, eller ville ikke skjønne. Han ble sur fordi jeg ikke slapp han inn når han hadde kjørt til meg, osv. Han sendte masse sms og jeg svarte på svært lite. Til slutt gikk jeg ned på å snakke en siste gang med han på tlf, PG var helt rolig hele tiden. Han sa alt han ville, jeg sa lite så han ikke skille misforstå noe og bruke det senere, men sa tydelig flere ganger at det var over. Vi la på og jeg fikk en sms med en gang. Da skrev jeg at dersom han kontaktet meg på noen slags måte igjen, kom jeg til å gå til politiet og vise alle meldinger. Hørte aldri noe etter det. Anonymous poster hash: 5d622...6be
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 spekulasjoner er fjernet fra tråden Sekretøsa BM
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Ring politiet og forklar saken. Anonymous poster hash: 90021...d93
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Sikkert ikke, men jeg er litt i sjokk eller hva jeg skal kalle det nå. Anonymous poster hash: eb65a...259 Det skjønner jeg godt. Vær glad du fant det ut nå, og ikke 1 år frem i tid Anonymous poster hash: 12f4a...515
Superdolly Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 Da var han altså så koko at han møtte opp... Et lite tips, hi: Ta vare på alt han sender deg av sms, evt. facebookmeldinger, mail... Alt skriftlig. Ikke slett noe av det. Ikke dine svar heller. Bare sånn i tilfelle du skulle trenge bevis for at han forfølger deg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #15 Skrevet 7. august 2016 Håper dette var slutten på historien, og han lar deg være i fred! Anonymous poster hash: d4343...263
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #16 Skrevet 7. august 2016 Jeg er enig med Superdolly - ta vare på absolutt all kommunikasjon som har vært mellom dere. Og jeg synes at noen bør melde en bekymring til barnevernet, for han virker ikke å være psykisk stabil. Det å dra barna inn i en konflikt (han selv har skapt) med en han bare har datet en kort stund, og det å bruke barna sine slik han gjør, det er svært usunt for barna. Han er barnas eneste forelder, og den de har er ikke psykisk stabil. Disse barna trenger hjelp, eller far trenger hjelp til å bli en god far. Anonymous poster hash: 8b5ce...67b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #17 Skrevet 7. august 2016 Håper det går bra med deg, HI? Anonymous poster hash: 80573...0ce
sug lut Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 Jesus, for en gjeng dramadivaer. Dere fortjener hverandre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 Har du hørt noe mer fra den mannen? Anonymous poster hash: 80573...0ce
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #21 Skrevet 8. august 2016 Hvordan går det, HI? Anonymous poster hash: 80573...0ce
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #22 Skrevet 8. august 2016 Dette minner meg om en annen tråd som var her inne for en stund siden..ifjor? Ang en kar som var helt gal, stalker altig Husker ikke helt hva det var,men mannen fant tim slutt ut at hun dreiv å skrev her inne og måtte avslutte alt..Var i kontakt med politiet og greier. Anonymous poster hash: eb309...2d0
Superdolly Skrevet 8. august 2016 #23 Skrevet 8. august 2016 Dette minner meg om en annen tråd som var her inne for en stund siden..ifjor? Ang en kar som var helt gal, stalker altig Husker ikke helt hva det var,men mannen fant tim slutt ut at hun dreiv å skrev her inne og måtte avslutte alt..Var i kontakt med politiet og greier. Anonymous poster hash: eb309...2d0 Jeg tenkte også på den tråden. Og selv om jeg gjerne vil vite hvordan det går med hi, tenker jeg at det kanskje kan være fornuftig av henne å slutte å skrive om dette her inne.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #24 Skrevet 8. august 2016 Ser ut som HI velger ikke å oppdatere. Anonymous poster hash: 80573...0ce
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #25 Skrevet 9. august 2016 Har lest begge trådene.... np jeg leste i dialogen dere hadde under middagen te kte jeg bare locoloco! Tenk å handle og svare sånn... alt med dette er feil. Ikke noe mindre sykt at han møtte opp på døra Di heller.... spennende å høre fortsettelsen men skjønner om du ikke tør fortsette å oppdatere... Anonymous poster hash: 4a844...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå