Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Har dårlig råd. To bursdagsselskap til tenåringer må arrangeres snart, en til gutt og en til jente. 12 og14 år. Gutten vil ha hele klassen, jenta kun de nærmeste venninnene. Har dere forslag på hvordan jeg kan gjøre det billig men gøy ? Bowling selskap til 2000kr er bare ikke et alternativ, heller ikke Overnattingsselskap. Anonymous poster hash: 1f22d...c51
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Har dårlig råd. To bursdagsselskap til tenåringer må arrangeres snart, en til gutt og en til jente. 12 og14 år. Gutten vil ha hele klassen, jenta kun de nærmeste venninnene. Har dere forslag på hvordan jeg kan gjøre det billig men gøy ? Bowling selskap til 2000kr er bare ikke et alternativ, heller ikke Overnattingsselskap. Anonymous poster hash: 1f22d...c51 Man går sammen med en kompis eller to og ferier sammen med dem! Invitererde hele klassen når de er så store? Her inviterer de nærmeste kompiser (3-5 stykker) og da går de enten på kino, bowling eller overnatter. Mitt forslag er de aller nærmeste vennene. Lag taco/pizza og la bursdagsbarnet bake en kake (med hjelp), godteri i skåler og så film eller Lan-party. Be gjestene ta med soveposer og legg madrasser på gulvet! (Ja du sa ikke overnatting, men det er jo en billig løsning) Anonymous poster hash: eb790...f17
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Gutten min fylte 12 for litt siden, han gikk sammen med to kompiser og inviterte alle guttene i klassen på bowling. Når vi delte regningen på tre ble det helt overkommelig. Eldste fylte 15 sist og hadde med de nærmeste vennene på peppes, bestiller du bursdag de får de så mye pizza de orker, en brus hver og en is hver. Helt overkommelig det også. Anonymous poster hash: 4f6c9...7ab
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 En rimelig jentebursdag med bare de 3-4 nærmeste vennene er å la de innta kjøkkenet en fredagskveld. Lage sin egen pizza, evt små polarbrødpizzaer også lage og pynte Muffins etterpå. Datteren til søsteren min gjorde det, jeg og søsteren min satt på loftstuen med kaffekoppen og litt snop og hørte hvordan de skravlet, lo, fniste og ordnet nede på kjøkkenet. De hadde det kjempekoselig Ellers koster bursdag på peppes 149 kr, og det er jo helt grei pris om de er bare 3-4 stykker, du får det vel ikke billigere hjemme Anonymous poster hash: 4f6c9...7ab
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Kino/filmkveld hjemme med: Hjemmelaget pizza En kake og muffins Popkorn. En skål med godteri Anonymous poster hash: f3e92...123
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Hvis gutten hele klassen , lag taco ( det er mulig å gjøre billig ) eller grill pølser i Hagen . Film etter kake. Jenta ville jeg sendt på Peppes eller taco med overnatting Anonymous poster hash: f4972...357
MammantilNurket Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 (endret) Har dårlig råd. To bursdagsselskap til tenåringer må arrangeres snart, en til gutt og en til jente. 12 og14 år. Gutten vil ha hele klassen, jenta kun de nærmeste venninnene. Har dere forslag på hvordan jeg kan gjøre det billig men gøy ? Bowling selskap til 2000kr er bare ikke et alternativ, heller ikke Overnattingsselskap. Anonymous poster hash: 1f22d...c51 Gutt: Klassefest. Server popcorn/potetgull/snacks/godteri/frukt og en diger sjokoladekake i langpanne, vis film på DVD/Netflix , lån en PlayStation m/Singstar (hvis dete ikke har), ha disco, twister, lag punsj med sitronsbrus, juice og frukt, ha konkurranser eller quiz. Jente: Lag en god middag (trenger ikke være mer avansert enn Pasta Bolognaise). med dessert til henne og venninnene. Dekk fint bord med duk, lys, blomster, stettglass, favorittmusikken hennes. Etter middagen er det spa-behandling: gjør klart håndklær, ansiktsmasker, neglelakk, hårkurer og fotbad. Rydde stuen for møbler og la dem overnatte i soveposer - tidenes pysjamasparty 😊 Endret 7. august 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Gutt: Klassefest. Server popcorn/potetgull/snacks/godteri/frukt og en diger sjokoladekake i langpanne, vis film på DVD/Netflix , lån en PlayStation m/Singstar (hvis dete ikke har), ha disco, twister, lag punsj med sitronsbrus, juice og frukt, ha konkurranser eller quiz. Jente: Lag en god middag (trenger ikke være mer avansert enn Pasta Bolognaise). med dessert til henne og venninnene. Dekk fint bord med duk, lys, blomster, stettglass, favorittmusikken hennes. Etter middagen er det spa-behandling: gjør klart håndklær, ansiktsmasker, neglelakk, hårkurer og fotbad. Rydde stuen for møbler og la dem overnatte i soveposer - tidenes pysjamasparty Oh lord! Du har ikke barn eller? Hun sa ikke overnatting.. Anonymous poster hash: d6307...66d
MammantilNurket Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Oh lord! Du har ikke barn eller? Hun sa ikke overnatting.. Anonymous poster hash: d6307...66d Så det nå. Du trenger ikke gå rett i strupen på meg for det ... Og ja, jeg har barn. Du fremstår forresten som fantastisk lite hyggelig. Jeg synes forslaget mitt var bra, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Oh lord! Du har ikke barn eller? Hun sa ikke overnatting.. Anonymous poster hash: d6307...66d Du tuller ?! De bra forslagene jo Anonymous poster hash: f4972...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå