Gå til innhold

Hva tenker du om at de 3 i Hemsedalsaken er navngitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 8b99c...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle de ikke det?

Ifølge dommen har det bare vært et nachspiel som gikk litt over styr og hun må få lov å si hvem hun har "frivillig" hatt sex med

Anonymous poster hash: 31f48...7b3

Skrevet

Jeg tenker at selvjustis sjelden er en god idé, men at offeret likevel er i sin fulle rett. 

Anonymous poster hash: fcd04...f3f
Skrevet

Siden de mest sannsynlig har gjort det de har gjort så er det bare bra at navnene bli offentliggjort. Så kan kollegaer, venner ol få vite at det er de om de ikke allerede vet det.

Anonymous poster hash: 78e5e...8f3

Skrevet

Jævla bra!

Anonymous poster hash: c6cc0...084

Skrevet

Veldig bra og heller ikke ulovlig :)

De har gjort det og og vil sikkert gjort det igjen dersom de ikke hadde blitt identifisert.

"VG møter Joof Lund sammen med venninnen Mira Bolsøy Aasjord (24) i Oslo. De to var på fest sammen med to av de tre nå frikjente mennene i Hallingdal-saken, ett år forut for hendelsen med Andrea Voll Voldum.

På festen hevder Amie Joof Lund å ha sett en av dem putte et pulver i drinken hennes"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/voldtekt/ville-anmelde-neddoppingsforsoek-ble-avvist-av-politiet/a/23758471/

Anonymous poster hash: 0160e...0cf
Skrevet

Det er helt greit.

De har i grunn bare seg selv å takke. Som man reder ligger man.

Anonymous poster hash: 35f43...e6d

Skrevet

Jeg tenker at selvjustis sjelden er en god idé, men at offeret likevel er i sin fulle rett.

Det er ikke selvjustis å gå ut med navn altså...

Skrevet

Det er helt greitt å gå ut med navn.  Det som der i mot ikke er greitt, av prinsipp - ikke fordi de ikke fortjener det, er trusler og eventuell selvjustis. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis de selv mener at alt de gjorde var lovlig, så er det ikke noe feil i å si navnene på dem som drev med det.

Skrevet

Det er helt greitt å gå ut med navn. Det som der i mot ikke er greitt, av prinsipp - ikke fordi de ikke fortjener det, er trusler og eventuell selvjustis.

Dette. En del av meg applauderer at hun navnga, en annen del tenker at dette kommer dessverre til å falle tilbake på henne selv. Disse gutta med sine advokater legger nok opp løpet for å fortsette å legge denne jenta sitt liv i grus. Hun virker som en som ikke så lett lar seg skubbe så jeg håper hun kommer seirende ut av dette til slutt på ett eller annet vis.

Anonymous poster hash: 88fcd...8ef

Skrevet

Det er helt greit. Disse mennene er dømt til å betale erstatning og offeret deres har på ingen måte taushetsplikt. Hun kan fortelle om dette til hvem hun vil.

Anonymous poster hash: 147c0...7ff

Skrevet

Helt greit,men jeg synes ikke det er greit med trusler uansett hvem det er

Skrevet

Det er ikke selvjustis å gå ut med navn altså...

Nei, men fare for selvjustis er eneste grunn jeg kan se for å ikke gå ut med navnene. Offeret har uansett ikke plikt til å holde dette hemmelig.

Skrevet

Jeg syns hun er modig og har respekt for hennes valg om å stå frem slik hun gjør.

Skrevet

Når politiet ikke tok det alvorlig at de for 3 år siden prøvde å dope ned en annen dame og sa det ikke var vits i å anmelde, i tillegg til dette de har gjort - da tenker jeg det er greit resten av allmennheten er advart. En enkelt kvinnes forklaring er en ting, men når flere forklarer hva de har prøvd å gjøre mot de, da skjønner man de er skyldig! Synd om de skal anmelde henne i tillegg til alt de har gjort mot henne. Voldtektsmenn og pedofile uten anger har jeg null respekt for.

Anonymous poster hash: a6cdd...32f

Skrevet

Hvor er de navngitt? Har ikke sett det noen steder.

Anonymous poster hash: 51a4a...ee6

Skrevet

Hvor er de navngitt? Har ikke sett det noen steder.

Anonymous poster hash: 51a4a...ee6

På fb. Hun har laget innlegg hvor hun har offentligjort navnene deres, og innlegget er delt over 2000 ganger

Anonymous poster hash: 178be...56c

Skrevet

Hvor er de navngitt? Har ikke sett det noen steder.Anonymous poster hash: 51a4a...ee6

Over alt på Facebook og i sosiale medier

Skrevet

Navnene til de tre som frikjente mennene ligger og ute på fb, men er ikke lagt ut av henne

Skrevet

Navnene til de tre som frikjente mennene ligger og ute på fb, men er ikke lagt ut av henne Anonymous poster hash: 178be...56c

Det står jo i dommen som er offentlig ;)

Skrevet

Det står jo i dommen som er offentlig ;)

Vet det

Skrevet

Tenker at det er helt greit! De er jo ifølge seg selv uskyldige, så da må de kunne stå for det de har gjort, OFFENTLIG!!! Denne saken provoserer meg så utrolig!! Jeg håper de må leve med trusler og "gapestokk" mot seg, helt til de innrømmer det de har gjort og soner fengselsstraffen de fortjener!!

Anonymous poster hash: 5cc6e...360

Skrevet

som kvinne, mor og medmenneske synes jeg det er helt greit. Jeg synes også at det er greit om de sliter fremover. Helt ok.

Anonymous poster hash: a4524...627

Skrevet

Veldig bra. Som andre har sagt; Hvis de ikke anser at de har gjort noe galt, så må hun da få fortelle hvem hun har hatt sex med. 

Anonymous poster hash: 96784...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...