Gå til innhold

Er jeg rar som reagerer/blir lei meg for dette?..:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som er mye borte, og vi sees sjelden i perioder. Sexlivet er ganske fantastisk, eller det var..Vi hadde mye sex, spennende og variert. I den siste tiden har vi ikke hatt det, for han vil sove. Så en stund endte det med at han sovnet og kunne vekke meg om natten for sex, noe jeg var med på fordi jeg ville jo ha sex. Nå er det ikke sånn en gang..

Han kom hit fredag morgen fra hvilende nattevakt og la seg med meg og sov. Det var greit nok, vi skulle jo være sammen hele helgen. Vi snakket om hvor mye vi gledet oss til å legge oss siden det var så lenge siden vi hadde ordentlig sex, vi dusjet sammen og koste, men ikke sex, det skulle vi ha når vi la oss, men han ville visst bare sove. Han lovet å vekke meg og ha en runde i løpet av natten, noe som ikke skjedde. På morgenen i går prøvde jeg meg, runket han stiv og han ga meg et par "jukk" før han bare trakk opp trusen min og sa han skulle gjøre det ordentlig på kvelden. Jeg ble jo litt skuffet, har ventet i uker på dette! Men sa ikke noe, lot han bare sove og sto opp med datteren min.

I går kveld ble det akkurat det samme..Begge kveldene fikk han massasje fra topp til tå! Og når jeg var ferdig la jeg med ned ved siden av han, men han bare stryker litt på meg, sier jeg skjønn og at han elsker meg, også snur han ryggen til og sier han skal knulle meg i løpet av natten. Han gjorde jo ikke det, han sov.

Og her er poenget mitt, for jeg føler meg barnslig og teit som blir lei meg for dette, jeg vet han elsker meg og forguder meg (?), men jeg liker ikke at vi ikke har sex mer, for jeg vet ikke hvorfor det er blitt sånn. Er jeg teit? :P Jeg føler meg rett og slett avvist..

Jeg har tidligere hatt trøblete forhold, og er litt usikker på hva som eer normalt og hva som er "greit" å reagere på :)

Anonymous poster hash: ae1c6...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal vekke deg i løpet av natta? Wtf? Her ville alle mine alarmklokker ringt, høres ikke normalt ut dette...

Anonymous poster hash: f6ad7...f61

Skrevet

Høres ut som har får dekket behovene sine annetsteds. Sorry!

Anonymous poster hash: 4de10...4f8

Skrevet

Herregud. Mannen er sliten, la han sove! 

Hvis dette var omvendt, så hadde det blitt ramaskrik. "Jeg er utslitt etter arbeidet, men mannen blir så sur når han ikke får sex!"

Anonymous poster hash: 8339e...c1e
Skrevet

Og ja du er rar!

Skrevet

Ville ikke stresset over dette. Høres bare ut som han er skikkelig trøtt! Planen er sikkert å våkne, men høres ut som mannen er helt utslitt. Jeg tror i alle fall ikke at jeg ville tatt dette personlig - kommer sikkert til å ordne seg hvis du ikke stresser med det.

Skrevet

Jeg er kanskje rar da..

Men dette er så ulikt han, og det har vært slik i mange uker nå. Han vil bare sove, våkner han på natten vil han ha seg en runde da, men jeg kan ikke huske sist vi hadde sex når vi la oss eller i løpet av dagen..Og han er jo enig, han sier han gleder seg til sex, men når muligheten er der, avviser han meg og snur ryggen til. Jeg blir faktisk lei meg, jeg. I natt sto jeg opp igjen, fikk ikke sove fordi jeg funderer slik på dette. Så nå er jeg både frustrert og grinete fordi jeg er trøtt :P

Jeg vil jo ikke si noe til han heller, for jeg gidder ikke lage dårlig stemning pga sex!

Skrevet

Kanskje det ikke blir så spennende for ham lenger. Kanskje du skal prøve å være litt mer kostbar på en måte? Menn er jo menn, og liker å måtte jakte litt, kurtisere litt...

Behold undertøyet på i senga. Ikke la han komme inn på badet sammen med deg. Ikke rør ved kjønnsorganet, ikke hint til sex. Gjør deg gjerne sexy, men la han jobbe litt for å komme nær deg. La han ta initiativ. Ikke forvent noe. Men gjerne ta på ham ellers, rør ved hendene og skuldrene. Når dere har lagt dere, bare si god natt og snu deg. Kanskje vil dette hjelpe å vekke ham litt ;)

Det er ikke sikkert det er bevisst fra hans side. Han har sikkert bare fått mindre lyst uten selv å ane hvorfor.

Anonymous poster hash: 62d31...ec9

Skrevet

Blir svett av alle "rådene" du får her... Liksom leke kostbar og gudinne og hva det er.

Ville ha tenkt at det er noe annet som har skjedd. Noe med dop, medisiner el lign. Eller med stress/depresjon som påvirker potensen. Husk at det faktisk er utrolig skamfull for en mann å ikke kunne få stå!

Anonymous poster hash: 6afca...3a7

Skrevet

Blir svett av alle "rådene" du får her... Liksom leke kostbar og gudinne og hva det er.

Ville ha tenkt at det er noe annet som har skjedd. Noe med dop, medisiner el lign. Eller med stress/depresjon som påvirker potensen. Husk at det faktisk er utrolig skamfull for en mann å ikke kunne få stå!

Ja klart. En mann som ikke vil ha sex, må åpenbart være syk eller rusa.

Skrevet

Kanskje han trenger B12, d vitaminer eller noe annet. Kanskje han bare er trøtt som en strømpe når han legger seg? Jeg er sånn I perioder. I det øyeblikket jeg legger meg ned I senga sklir øynene igjen og all sexlyst forsvinner

Anonymous poster hash: 81e46...9f9

Skrevet

Min erfaring er at menn som endrer seg så mye på det seksuelle enten er på vei ut av forholdet (selv om de gjerne hevder det motsatte), eller at de har løyet om sin egentlige sexlyst i begynnelsen av forholdet (sagt at de har høy sexlyst normalt, når det motsatte er sannheten og det bare er i den stormforelskede perioden de orker å ha hyppig sex).

De som har hatt perioder hvor de har vært ekstra slitne eller mye har skjedd i livet har vært åpne om det, men har også søkt nærheten i sex mer enn det typen din gjør nå, Hi.

Jeg synes også det er et dårlig tegn at han nå bare vil ha sex hvis han kan vekke deg på natten.

Det seksuelle er en så viktig del av et godt forhold for meg at jeg hadde krevd å få ordentlige svar på hva som er galt. Om han er så sliten at han ikke lenger orker sex, da må han rydde det i livet sitt som han kan. Om det ikke er ekstra mye belastninger i livet, da bør han ta seg en tur til legen for å få sjekket ev. mangler. Er han deprimert så må han snakke med deg om det slik at du har noe å forholde deg til.

Men som sagt, når menn med tilsynelatende høy sexlyst plutselig stopper å ha sex uten noen forklaring, da ligger det som regel noe bak - og ofte er de da på vei ut av forholdet, men er for feige til å si det rett ut.

Anonymous poster hash: 0a688...055
Skrevet

Min erfaring er at menn som endrer seg så mye på det seksuelle enten er på vei ut av forholdet (selv om de gjerne hevder det motsatte), eller at de har løyet om sin egentlige sexlyst i begynnelsen av forholdet (sagt at de har høy sexlyst normalt, når det motsatte er sannheten og det bare er i den stormforelskede perioden de orker å ha hyppig sex).

De som har hatt perioder hvor de har vært ekstra slitne eller mye har skjedd i livet har vært åpne om det, men har også søkt nærheten i sex mer enn det typen din gjør nå, Hi.

Jeg synes også det er et dårlig tegn at han nå bare vil ha sex hvis han kan vekke deg på natten.

Det seksuelle er en så viktig del av et godt forhold for meg at jeg hadde krevd å få ordentlige svar på hva som er galt. Om han er så sliten at han ikke lenger orker sex, da må han rydde det i livet sitt som han kan. Om det ikke er ekstra mye belastninger i livet, da bør han ta seg en tur til legen for å få sjekket ev. mangler. Er han deprimert så må han snakke med deg om det slik at du har noe å forholde deg til.

Men som sagt, når menn med tilsynelatende høy sexlyst plutselig stopper å ha sex uten noen forklaring, da ligger det som regel noe bak - og ofte er de da på vei ut av forholdet, men er for feige til å si det rett ut.

Anonymous poster hash: 0a688...055

Samme tenker jeg.

Skrevet

Takket for svar!

Jeg tok en prat med han, han skjønte at det var noe jeg tenkte på..Han sier han bare er sliten og jeg tror jo på det, jeg vet det er mye greier for tiden. Han lovde å gjøre det godt igjen i kveld, men nå føler jeg at jeg har mast meg til sex😳

Jeg vet at han ikke roter rundt, jeg vet liksom alltid hvor han er. Og jeg vet at han elsker meg, han har sagt det masse den siste tiden uoppfordret, og at det bare blir dypere og dypere. Vi skal flytte sammen nå, og da tviler jeg på at følelsene hans er endret seg til mindre :P

Jeg vet at jeg nok bare er teit, for vi har det helt fantastisk utenom sexen de siste ukene.

Det at han liker å ha sex om natten er fordi han er mye trøtt, men våkner ofte om natten, det er nok litt av grunnen til at han er så sliten, men når jeg ligger der og han har våknet litt til, så "må" han bare. Han vekker meg selvsagt, det er ikke snakk om sovevoldtekt..

Jeg er glad vi snakket om det, og han sa også at jeg må vekke han når hodet mitt begynner å jobbe, da kan vi finne løsninger med en gang istedenfor at jeg skal lure på ting som er unødvendig :)

Skrevet

Når jeg leste innlegget ditt så humret jeg litt og tenkte " velkommen til et stabilt forhold". Nå er det jo ikke sånn for alle, men det er ganske vanlig at ting dabber av når man finner roen og tryggheten i et forhold. Da kan det endre seg litt fra å være hyppig og spennende til mer avslappet og mindre ofte (for noen). De fleste holder på som kaniner i starten, men når man fakler til ro så er det normalt at ting roer seg. Jeg ville nok tatt det knusende med ro med mindre det er flere ting som skurrer :)

Skrevet

Når jeg leste innlegget ditt så humret jeg litt og tenkte " velkommen til et stabilt forhold". Nå er det jo ikke sånn for alle, men det er ganske vanlig at ting dabber av når man finner roen og tryggheten i et forhold. Da kan det endre seg litt fra å være hyppig og spennende til mer avslappet og mindre ofte (for noen). De fleste holder på som kaniner i starten, men når man fakler til ro så er det normalt at ting roer seg. Jeg ville nok tatt det knusende med ro med mindre det er flere ting som skurrer :)

Jeg tror egentlig du har rett, kanskje ;)

Ingenting skurrer, vi har planer og har funnet roen sammen, det er bare jeg som er preget av tidligere erfaringer tror jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...