Gå til innhold

Er du populær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi i bryllup og min mann prater med alle og mange tok selfier og han ble spurt om å være med på mange bilder..Jeg er mer stille og forsiktig så ble ingen selfier på meg sammen med noen...Og mens han stoppa og pratet med mange så ble jeg stående der alene hvis ingen kjente var i nærheten...

Hvordan er det med dere?

Anonymous poster hash: 822f7...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prater med alle og enhver - men unngår selfier, har kameraskrekk, noe som passer dårlig med dagens "delingssamfunn". Det er dårlige tider for oss som ikke liker å bli tatt bilde av.

Skrevet

Selfies driver ikke vi med så hvis popularitet måles i selfies er ingen i min krets populær. 😂

Anonymous poster hash: 04c06...879

Skrevet

føler meg ikke upopulær i alle fall

Skrevet

Tar ikke mange selfier!

Men jeg er glad, snakkesalig og kan bryte isen med hvem som helst.

Mannen din er uhøflig som ikke presenterer deg for folk og hjelper dere i gang med samtalen. Det trodde jeg alle mennesker kunne!

Anonymous poster hash: 86974...1d5

Skrevet

I min krets blir det kun tatt et og annet bilde innimellom. Aldri selfier. 

Anonymous poster hash: dc876...cf9
Skrevet

Jeg er populær ja, men tar aldri selfies. Jeg vet at jeg ser bra ut og trenger ikke bekreftelse fra andre på det. Prater med alle som vil prate og får positive tilbakemeldinger på personligheten min, som jo er det viktigste her i livet.

Anonymous poster hash: cad47...27f

Skrevet

Jeg er ikke populær, men prater lett med andre mennesker. Er ikke den som har god humor og en knall replikk på lager, blir heller ikke invitert med på selfie-bilder, men det bryr jeg meg ikke stort om. Prater mannen med noen, finner jeg også noen å prate med- selv om jeg ikke kjenner dem. Prater om alt fra vær og vind, til barn eller jobb. Alt etter hva motparten interesserer seg for. Hater sminke og smykker osv, men kan godt prate om det også og late som det interesserer meg- hvis det er en ting som betyr mye for motparten. 

Anonymous poster hash: 54c5d...321
Skrevet

Jeg kan være "festens dronning" om jeg har energi til det, eller jeg kan ta en mer rolig og tilbaketrukket rolle dersom jeg føler for det. I festlige sammenkomster trekkes man mot dem som lager liv og stemning. 

Skrevet

Jeg kan være "festens dronning" om jeg har energi til det, eller jeg kan ta en mer rolig og tilbaketrukket rolle dersom jeg føler for det. I festlige sammenkomster trekkes man mot dem som lager liv og stemning. 

Ikke nødvendigvis. Jeg trekker meg helst langt unna de største energibombene, eller "de som snakker høyest" som man også kan kalle dem. 

Jeg er vel forøvrig ganske midt på treet. Ikke mest populær, men jeg kommer i snakk med folk, og fungerer på et akseptabelt nivå sosialt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...