Gå til innhold

Når har babyene deres fått eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Min er 6 mnd og har akkurat flyttet på eget rom.

Anonymous poster hash: cc559...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har sovet i sprinkelseng på vårt rom til 2-års dagen, da fikk de juniorseng på eget rom

Anonymous poster hash: 75019...556

Skrevet

Min begynte å sove på eget rom da han var litt under to måneder.

Anonymous poster hash: 6b799...c1d

Skrevet

10 mnd. Synes det ville vært alt for tidlig å legge baby på eget rom før den tid, da det anbefales at de sover i nærheten av foreldrene. Det minsker faren for krybbedød, og gir bedre søvn for baby!

Anonymous poster hash: dd9e2...951
Skrevet

Begynte å prøve på eget rom fra ca 10 mnd. Slet mye med søvnen så flyttet ikke permanent ut av vårt rom før noen måneder senere.

Skrevet

Flyttet til sprinkelseng og eget rom da han var ca. 2 mnd. Blir nok lenger med nestemann da hans rom utenom vårt er det eneste brukbare til dags dato, og en 2,5-åring og en baby er nok ingen god kombo til å dele rom.

Anonymous poster hash: d40d0...696
Skrevet

Min var 2år, ikke fordi jeg ville,men fordi vi hadde bare et rom, hadde nok flyttet han rundt 7-8 mnd hvis vi kunne :)

Skrevet

6 mnd, da vi sluttet med nattamming. Har direkte tilgang til barnerommet fra vårt rom.

Skrevet

Flyttet rom da han ble 1 år, først da var rommet hans klart.

Nr.2 som kommer om 1 mnd blir også flyttet i den alderen, men skal dele rom med storebror et par år.

Anonymous poster hash: 8aba9...b9f

Skrevet

10 mnd. Synes det ville vært alt for tidlig å legge baby på eget rom før den tid, da det anbefales at de sover i nærheten av foreldrene. Det minsker faren for krybbedød, og gir bedre søvn for baby!

Anonymous poster hash: dd9e2...951

Det er helt greit at du synes noe før enn 10 mnd er for tidlig, men øvrige argunenter blir feil.

Nei, alle babyer sover ikke bedre på foreldrenes rom. Vi har to barn. Ene likte det godt, og sov inne hos oss frem til ca 12mnd. Andre var svært urolig av det, og han flyttet vi 6mnd. Babyer er forskjellig tro det eller ei.

- offentlige helsemyndigheter anbefaler samme rom frem til 6mnd for å forebygge krybbedød

https://helsenorge.no/etter-fodsel/krybbedod

Neste gang, ikke vær så bastant. Men igjen, at du synes det er for tidlig før er helt legitimt og det som teller. Blir bare feil når du sauser sammen egen oppfatning med andre ting,

Anonymous poster hash: 5ad1f...873

Skrevet

Ca 6 mnd. Baby gikk da fra å våkne 1 gang i timen til å sove 14 timer i strekk!! Fra en natt til neste! Så her var det tydelig at baby sov bedre på eget rom!

Har nå en på 4 mnd. Han er på samme viset. Hyppige oppvåkninger. Men han skal få sove hos oss et par mnd til :)

Anonymous poster hash: a6be3...1db

Skrevet

10 mnd. Synes det ville vært alt for tidlig å legge baby på eget rom før den tid, da det anbefales at de sover i nærheten av foreldrene. Det minsker faren for krybbedød, og gir bedre søvn for baby! Anonymous poster hash: dd9e2...951

babyEN!!!

Anonymous poster hash: d5f6b...ec6

Skrevet

9 mnd fordi da begynte han å våkne rett etter vi la oss selv om vi la oss musestille, også var han akrobat i timesvis. Fra natt en i eget rom sov han hele natta uten å våkne.

Anonymous poster hash: 665cc...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...