Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Hvor mye skjærer dere opp pølser til småbarn? 1-3 år.. Dattra mi på 2,5 år liker pølser og jeg er supernazi på å skjære de opp i flere små biter og i tynne biter. Livredd for kvelning! Har sett nestenuhell på min jobb det en pølsebit satt fast i halsen, skrekken min er der.. Min mor mener hun "regulerer" det selv.. Boller ol. får hun aldri! Anonymous poster hash: f06a2...599
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg skreller pølsene til min toåring. Datteren til en venninne ble nesten kvalt av en pølsebit da hun var fire. Jeg deler pølsa i tre og så på langs og skreller den. Da kan hun dyppe i ketchup selv. Anonymous poster hash: 643d7...6b4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Jeg skreller pølsene til min toåring. Datteren til en venninne ble nesten kvalt av en pølsebit da hun var fire. Jeg deler pølsa i tre og så på langs og skreller den. Da kan hun dyppe i ketchup selv. Anonymous poster hash: 643d7...6b4 Huff!! Her får hun kun skinnfri pølser. Hilsen hysterisk mor Anonymous poster hash: f06a2...599
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Pølse i lompe spiste hun selv. Kjøttpølse delte jeg opp til hun fikk sving på kniven selv ved 3,5 årsalderen. Anonymous poster hash: 77765...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Hvor mye skjærer dere opp pølser til småbarn? 1-3 år.. Dattra mi på 2,5 år liker pølser og jeg er supernazi på å skjære de opp i flere små biter og i tynne biter. Livredd for kvelning! Har sett nestenuhell på min jobb det en pølsebit satt fast i halsen, skrekken min er der.. Min mor mener hun "regulerer" det selv.. Boller ol. får hun aldri! Anonymous poster hash: f06a2...599 Jeg er tilbøyelig til å være enig med mora di, men pølsa er jo eksakt samme str som pusteprøver. Jeg delte de på langs til de var rundt 2,5. Nøye på at de må sitte og spise. Jeg tenker at det er jo ikke det værste man gjør å de opp maten, så hvorfor ikke fortsette. Men skjønte ikke helt det med boller? Hva er forskjell på det og brød? Klistrer litt mer kanskje, men likevel? Anonymous poster hash: ddc0c...f94
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg er tilbøyelig til å være enig med mora di, men pølsa er jo eksakt samme str som pusteprøver. Jeg delte de på langs til de var rundt 2,5. Nøye på at de må sitte og spise. Jeg tenker at det er jo ikke det værste man gjør å de opp maten, så hvorfor ikke fortsette. Men skjønte ikke helt det med boller? Hva er forskjell på det og brød? Klistrer litt mer kanskje, men likevel? Anonymous poster hash: ddc0c...f94 Surdeig kan sette seg fast. Anonymous poster hash: f06a2...599
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Huff!! Her får hun kun skinnfri pølser. Hilsen hysterisk mor Anonymous poster hash: f06a2...599 Synes skinnfrie også har ett slags skinn. Fant ut at det er like greit å skrelle en wiener, da er de enda mykere enn de skinnfrie. Hendelsen med min venninnes datter skremte meg. Ambulanse og full pakke. Anonymous poster hash: 643d7...6b4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Synes skinnfrie også har ett slags skinn. Fant ut at det er like greit å skrelle en wiener, da er de enda mykere enn de skinnfrie. Hendelsen med min venninnes datter skremte meg. Ambulanse og full pakke. Anonymous poster hash: 643d7...6b4 Min mor, svigermor og samboer mener jeg er hysterisk når jeg skreller pølser. Eller deler i små biter Anonymous poster hash: f06a2...599
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Jeg tar av skinnet og deler den i to til vår ettåring. Femåringen vil ha det i små biter, men hun deler dem selv. Anonymous poster hash: 863d3...3b3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Min mor, svigermor og samboer mener jeg er hysterisk når jeg skreller pølser. Eller deler i små biter Anonymous poster hash: f06a2...599 Får høre det samme. Men pølser skrelles og hun får ikke popcorn. Mulig jeg er hysterisk. Pølser har jeg nesten personlig erfaring med at kan gå galt. Og etter å ha lest om den lille jenta som ble kvalt av popcorn og havnet i koma er det også ut. Greit at det skjer svæææært sjelden, men det kan skje. Nå har det jo litt med ungen å gjøre. Vesla mi er en glupsk tøysekopp. Begynner å le med munnen full av mat og vips har hun dratt noe ned i halsen. Anonymous poster hash: 643d7...6b4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Får aldri ungene deres pølse i brød? Er sikker på endel får det i barnehagen på spesielle dager Anonymous poster hash: 5a918...261
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Får aldri ungene deres pølse i brød? Er sikker på endel får det i barnehagen på spesielle dager Anonymous poster hash: 5a918...261 Hos oss får de pinnebrød. Anonymous poster hash: 643d7...6b4
ulenissen Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Sluttet med slikt når de var rundt 1 1/2. Hva gjør dere ned banan og hveteboller da? De har minst like stor kvelningsfare som pølser...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 Bare delt opp pølser så lenge det var naturlig å dele all mat. Anonymous poster hash: a04a1...956
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #15 Skrevet 7. august 2016 Tror aldri jeg har delt opp en pølse, han fikk den hel i hånda fra han begynte å spise pølser. Gått rundt med og. Men så hørte jeg ikke om den faren før han var nesten 5, og da var det litt sent å endre på det. Hadde jeg fått et nytt barn nå som jeg vet det så hadde jeg nok delt i massevis på kryss og tvers. Anonymous poster hash: e6fdf...758
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #16 Skrevet 7. august 2016 Hos oss får de pinnebrød. Anonymous poster hash: 643d7...6b4 Hos oss år de pølse i brød eller lompe Anonymous poster hash: 5a918...261
februarprins2013 Skrevet 7. august 2016 #17 Skrevet 7. august 2016 min har spist pølser med skall siden han var 8mnd, gått helt fint,men deler opp i små biter
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 Eneste jeg var hysterisk på var druer, de delte jeg i to til de var sikkert fire år. Her var det nemlig er barn som ble kvalt og døde av en drue... Pølser har de spist som de vil, og hel i lompe fra de fikk pølse for første gang Anonymous poster hash: 2bd07...4c6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #19 Skrevet 7. august 2016 Deler på langs. Anonymous poster hash: c84e0...28f
Plutselig_gravid Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 Deler pølsene på langs til 3 åringen. Det samme gjør jeg i bhg jeg jobber i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå