Gå til innhold

Småbarn og pølser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skjærer dere opp pølser til småbarn? 1-3 år.. Dattra mi på 2,5 år liker pølser og jeg er supernazi på å skjære de opp i flere små biter og i tynne biter. Livredd for kvelning! Har sett nestenuhell på min jobb det en pølsebit satt fast i halsen, skrekken min er der.. Min mor mener hun "regulerer" det selv.. Boller ol. får hun aldri!

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skreller pølsene til min toåring.

Datteren til en venninne ble nesten kvalt av en pølsebit da hun var fire.

Jeg deler pølsa i tre og så på langs og skreller den. Da kan hun dyppe i ketchup selv.

 

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Skrevet

Jeg skreller pølsene til min toåring.

Datteren til en venninne ble nesten kvalt av en pølsebit da hun var fire.

Jeg deler pølsa i tre og så på langs og skreller den. Da kan hun dyppe i ketchup selv.

 

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Huff!! Her får hun kun skinnfri pølser. Hilsen hysterisk mor :(

 

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Skrevet

Pølse i lompe spiste hun selv. Kjøttpølse delte jeg opp til hun fikk sving på kniven selv ved 3,5 årsalderen.

 

Anonymous poster hash: 77765...0d2

Skrevet

Hvor mye skjærer dere opp pølser til småbarn? 1-3 år.. Dattra mi på 2,5 år liker pølser og jeg er supernazi på å skjære de opp i flere små biter og i tynne biter. Livredd for kvelning! Har sett nestenuhell på min jobb det en pølsebit satt fast i halsen, skrekken min er der.. Min mor mener hun "regulerer" det selv.. Boller ol. får hun aldri!

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Jeg er tilbøyelig til å være enig med mora di, men pølsa er jo eksakt samme str som pusteprøver. Jeg delte de på langs til de var rundt 2,5. Nøye på at de må sitte og spise. Jeg tenker at det er jo ikke det værste man gjør å de opp maten, så hvorfor ikke fortsette. Men skjønte ikke helt det med boller? Hva er forskjell på det og brød? Klistrer litt mer kanskje, men likevel?

 

 

 

Anonymous poster hash: ddc0c...f94

Skrevet

Jeg er tilbøyelig til å være enig med mora di, men pølsa er jo eksakt samme str som pusteprøver. Jeg delte de på langs til de var rundt 2,5. Nøye på at de må sitte og spise. Jeg tenker at det er jo ikke det værste man gjør å de opp maten, så hvorfor ikke fortsette. Men skjønte ikke helt det med boller? Hva er forskjell på det og brød? Klistrer litt mer kanskje, men likevel?

 

 

 

Anonymous poster hash: ddc0c...f94

Surdeig kan sette seg fast.

 

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Skrevet

Huff!! Her får hun kun skinnfri pølser. Hilsen hysterisk mor :(

 

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Synes skinnfrie også har ett slags skinn.

Fant ut at det er like greit å skrelle en wiener, da er de enda mykere enn de skinnfrie.

Hendelsen med min venninnes datter skremte meg. Ambulanse og full pakke.

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Skrevet

Synes skinnfrie også har ett slags skinn.

Fant ut at det er like greit å skrelle en wiener, da er de enda mykere enn de skinnfrie.

Hendelsen med min venninnes datter skremte meg. Ambulanse og full pakke.

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Min mor, svigermor og samboer mener jeg er hysterisk når jeg skreller pølser. Eller deler i små biter

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Skrevet

Jeg tar av skinnet og deler den i to til vår ettåring. Femåringen vil ha det i små biter, men hun deler dem selv.

 

Anonymous poster hash: 863d3...3b3

Skrevet

Min mor, svigermor og samboer mener jeg er hysterisk når jeg skreller pølser. Eller deler i små biter

 

Anonymous poster hash: f06a2...599

Får høre det samme. Men pølser skrelles og hun får ikke popcorn. Mulig jeg er hysterisk. Pølser har jeg nesten personlig erfaring med at kan gå galt. Og etter å ha lest om den lille jenta som ble kvalt av popcorn og havnet i koma er det også ut.

Greit at det skjer svæææært sjelden, men det kan skje.

Nå har det jo litt med ungen å gjøre. Vesla mi er en glupsk tøysekopp. Begynner å le med munnen full av mat og vips har hun dratt noe ned i halsen.

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Skrevet

Får aldri ungene deres pølse i brød? Er sikker på endel får det i barnehagen på spesielle dager



Anonymous poster hash: 5a918...261
Skrevet

 

Får aldri ungene deres pølse i brød? Er sikker på endel får det i barnehagen på spesielle dager

 

Anonymous poster hash: 5a918...261

Hos oss får de pinnebrød.

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Skrevet

Sluttet med slikt når de var rundt 1 1/2. Hva gjør dere ned banan og hveteboller da? De har minst like stor kvelningsfare som pølser...

Skrevet

Bare delt opp pølser så lenge det var naturlig å dele all mat.

 

Anonymous poster hash: a04a1...956

Skrevet

Tror aldri jeg har delt opp en pølse, han fikk den hel i hånda fra han begynte å spise pølser. Gått rundt med og. Men så hørte jeg ikke om den faren før han var nesten 5, og da var det litt sent å endre på det. Hadde jeg fått et nytt barn nå som jeg vet det så hadde jeg nok delt i massevis på kryss og tvers. :P



Anonymous poster hash: e6fdf...758
Skrevet

Hos oss får de pinnebrød.

 

Anonymous poster hash: 643d7...6b4

Hos oss år de pølse i brød eller lompe

 

Anonymous poster hash: 5a918...261

Skrevet

min har spist pølser med skall siden han var 8mnd, gått helt fint,men deler opp i små biter 

Skrevet

Eneste jeg var hysterisk på var druer, de delte jeg i to til de var sikkert fire år. Her var det nemlig er barn som ble kvalt og døde av en drue...

 

Pølser har de spist som de vil, og hel i lompe fra de fikk pølse for første gang

 

Anonymous poster hash: 2bd07...4c6

Skrevet

Deler på langs.

 

Anonymous poster hash: c84e0...28f

Skrevet

Deler pølsene på langs til 3 åringen.

Det samme gjør jeg i bhg jeg jobber i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...