Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Ikke at jeg ikke kan jobbe. Jeg får aldri feber og blir slapp av forkjølelse. Men har sår hals og potte tett. Lite lyst å komme på jobb med nasal stemme. Hva hjelper? Drikker eukalyptus-te nå og den lindrer. Har ikke c-vitamin i hus. Anonymous poster hash: de6a1...0d4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Hvile så mye du kan, ta paracet, spis masse grønnsaker. Legg det tidlig. God bedring og lykke til i ny jobb Anonymous poster hash: 101cd...2f9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Nesespray hjelper en del mot nsal stemme fordi du da puster noenlunde normalt. At stemmen blir litt "forkjølet" kan du ikke gjøre noe med, men nesespray hjelper i hvert fall. Du får heller smile og være litt selvironisk og kommentere det selv med "typisk meg at jeg klarer å bli syk første dag i ny jobb..." Anonymous poster hash: e624e...938
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Nesespray hjelper en del mot nsal stemme fordi du da puster noenlunde normalt. At stemmen blir litt "forkjølet" kan du ikke gjøre noe med, men nesespray hjelper i hvert fall. Du får heller smile og være litt selvironisk og kommentere det selv med "typisk meg at jeg klarer å bli syk første dag i ny jobb..." Anonymous poster hash: e624e...938 Det ville jeg ikke sagt hvertfall. Syk= bli hjemme for å ikke smitte noen. Anonymous poster hash: 1451a...522
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Det ville jeg ikke sagt hvertfall. Syk= bli hjemme for å ikke smitte noen. Anonymous poster hash: 1451a...522 Enig! Si heller noe i retning av "Beklager altså, men jeg klarte selvsagt å bli forkjøla! Unnskyld for den tette nesen og rare stemmen, men en forkjølelse klarer man ikke å unngå alltid." Smil og vær hyggelig, så går dette greit likevel. Syk = hjemme. Anonymous poster hash: cc58f...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå