Gå til innhold

Mammadalt på godt og vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsta mi er ekstremt mammadalt. Er jeg hjemme er det jeg som må gjøre ALT! Smøre på skiva, hente glass, skifte bleie, skjære opp maten, stå opp om morgenen, legge om kvelden. Skal pappa gjøre det blir det hylskriking om at mamma skal gjøre det. Går helt fint når jeg ikke er der, men er jeg der er det meg hun vil ha. Eldste er bedre, men er mammadalt hun også.

Er jeg syk holder jeg senga. Mannen lurer på hvorfor jeg ikke ligger på sofaen, men da får jeg ungene kravlende over meg. Om morgenen når han står opp med dem så finner de ut at nå har mamma sovet lenge nok og vekker meg. Pappa får alltid ligge i fred. Til og med om jeg legger meg på gjesterommet for en sjelden gang å få sove skikkelig ut så kommer de tassende inn der.

Ja, jeg har valgt å få barn, men ikke for å gjøre ALT selv. De har da en far, men neida, mamma skal gjøre det...

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 5065b...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ungene hyle selv om pappa ordner. Det er vel ikke barnet som er sjefen hos dere?

Soveromsdøra låser du. Problem solved.

Anonymous poster hash: 933ef...f5a

Skrevet

Ja, vi hadde ei sånn frøken. Men det var ikke opp til henne å bestemme, så hun fikk ikke diktere om det var mamma eller pappa som skulle fikse ting. Det samme med legging, det er ikke hun som bestemmer hvem som skal legge. Det ble litt hyl og skrik i en periode, men det har gått over nå.

Anonymous poster hash: 030c1...3d3

Skrevet

Har hatt det akkurat slik (og til tider fortsatt litt det samme). Minstemann er veldig intens på meg. Største var også slik da hun var liten så satser på at det går seg til med tiden. Minste er nå tre og protesterer ikke lengre om pappa legger, men han foretrekker fortsatt mamma.

Anonymous poster hash: fd474...981

Skrevet

høres veldig kjent ut :) min er likedan både nå som vi ikke er sammen og når vi bodde sammen, jeg må holde meg vekk fra samværene mellom dem,ellers er han ikke intressert i faren i hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...