Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Når blir det bedre.. Satt inn dren i fjor og hatt det greit det året. Nå er det på'n igjen. Total personlighetsforandring, styr på natta og hele familien påvirkes. Nå er han fire år. I dag er jeg bare deppa. Jeg føler meg fysisk og psykisk helt tappet for krefter etter årevis med nattevåk og de siste fire årene med et barn som virker som om han er besatt av djevelen når øreverket setter inn. Gode gutten vår som som skriker, brøler, biter og slår. Han har astma også, og reagerer på det med nesten samme intensive sinne og kort lunte. Går til spesialist for begge deler, men får lite ut av det syns jeg. Er bare å holde ut. Men hvor lenge må vi holde ut??? Priser meg jo lykkelig for at det ikke er alvorlige sykdommer, men det krever jammen mye likevel.. Føler jeg ikke er sterk nok til å takle det lusne øre og astmagreiene. Anonymous poster hash: 9329a...b46
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Uff, vet godt hvordan du har det. Har bare erfaring med min yngste, hun er nå skolejente (snart 6år). Det siste året har vi hatt merkbar bedring. Hun er selv flinkere til å dekke til ørene etter vær og vind, og bading i sommer har vært problemfritt. Stor klem til deg! Anonymous poster hash: b4a50...29a
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Føler med deg! Har du sjekket at de ikke har falt ut? Her fikk minste operert inn dren og fjerna mandler når han var halvannet år. Frem til han var ca 2.5 år var det som en helt ny unge. Så kom de dårlige nettene, mye uro, sur på dagen, osv osv. Viste seg at det ene hadde falt ut. På neste kontroll tok legen ut det andre fordi det var løst. Gikk et halvt års tid med dårlige netter og håpløse dager før det nå ser ut som det har løsnet igjen. Så om du ikke har gjort det, sjekk at de sitter der de skal!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Uff, vet godt hvordan du har det. Har bare erfaring med min yngste, hun er nå skolejente (snart 6år). Det siste året har vi hatt merkbar bedring. Hun er selv flinkere til å dekke til ørene etter vær og vind, og bading i sommer har vært problemfritt. Stor klem til deg! Anonymous poster hash: b4a50...29a Takk.. Håper på bedring snart! Anonymous poster hash: 9329a...b46
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Føler med deg! Har du sjekket at de ikke har falt ut? Her fikk minste operert inn dren og fjerna mandler når han var halvannet år. Frem til han var ca 2.5 år var det som en helt ny unge. Så kom de dårlige nettene, mye uro, sur på dagen, osv osv. Viste seg at det ene hadde falt ut. På neste kontroll tok legen ut det andre fordi det var løst. Gikk et halvt års tid med dårlige netter og håpløse dager før det nå ser ut som det har løsnet igjen. Så om du ikke har gjort det, sjekk at de sitter der de skal! Det har ikke falt ut (sjekket i mai, samt hos legevakt for en uke siden). Men ikke umulig at det er på vei ut. Huff, håper dette blir bedre! Samme med astma. Skal liksom bli bedre på sommeren, men det er midtvinters som er beste perioden (bor på Østlandet). Takk som svarer 😊 Hjelper å få litt sympati fra noen som vet hvordan det er! Anonymous poster hash: 9329a...b46
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Det har ikke falt ut (sjekket i mai, samt hos legevakt for en uke siden). Men ikke umulig at det er på vei ut. Huff, håper dette blir bedre! Samme med astma. Skal liksom bli bedre på sommeren, men det er midtvinters som er beste perioden (bor på Østlandet). Takk som svarer Hjelper å få litt sympati fra noen som vet hvordan det er!Anonymous poster hash: 9329a...b46 Da er det jo lov å håpe at de fortsatt er på plass! Har han sjekket mandlene? Min fikk ørebetennelse hver gang han ble forkjøla,pga store mandler... så heldigvis er det ikke mer sykdom nå i den skalaen det var før, selv uten dren! Sympati er alltid godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå