Gå til innhold

Dere som har flyttet fra byen dere vokste opp i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... får dere ofte besøk av venner "hjemmefra"?

Anonymous poster hash: 8aa12...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst en gang i året.

Anonymous poster hash: f6578...3c6

Skrevet

Ikke nå lenger

18 år siden jeg flyttet og barndomsvennene har jeg bare på Facebook nå. De har gått videre og jeg har gått videre, mange nye venner har kommet til mens de gamle har forsvunnet

Anonymous poster hash: dcb1b...f72

Skrevet

Hi her. Har flere barndomsvenner jeg da. Så når jeg er hjemme, flere ganger i året, er det et styr uten like for å få besøkt alle. Går med konstant dårlig samvittighet. Men aldri noen som kommer hit....

Anonymous poster hash: 8aa12...ca4

Skrevet

Niks. Aldri. Kun 1 times kjøretur. Så de vennene har jeg i grunn mistet kontakten med.

Anonymous poster hash: b86cd...42e

Skrevet

Nei, ingen. Jeg flyttet for 20år siden, så ikke så rart kanskje :)

Jeg hilser om jeg er hjemme, men det er det.

Anonymous poster hash: 91d61...ab9

Skrevet

Sjeldnere og sjeldnere, men når jeg er hjemme prøver vi å få til et møte. Da er vi ofte flere som møtes samtidig. Oppsamling 😂 jeg er opptatt og de har sine liv ;)

Skrevet

Aldrig

Anonymous poster hash: 3a3c0...1d1

Skrevet

Flere ganger i året, men nå skal det sies at jeg er hos dem flere ganger i året også. Ser nok barndomsvenner fra hjemstedet ca.6 ganger i året.... Ikke de samme hver gang, men ofte er alle samlet/ i alle fall invitert.

Anonymous poster hash: aac71...d08

Skrevet

Nei. Savner ingen i det hølet der. (Elverum)

Anonymous poster hash: 9c66f...623

Skrevet

Ikke så mye , men har god kontakt med ei .

Anonymous poster hash: 49034...57c

Skrevet

Ja, men de bor heller ikke hjemme lenger. De fleste av dem bor imidlertid sånn til at avstanden mellom oss er minst like lang.

Skrevet

Tja kanskje 4-5 ganger i året. Ofte mer på sommeren. Bor bare 2 timer unna så er å besøker familien min så treffer de da også.

Anonymous poster hash: 9561c...7be

Skrevet

Jeg er flyttet tilbake i byen der vi vokste opp og gikk på skole sammen.

Men registrerer at to av mine venninner er hjemme innimellom, men bare besøker sine egne foreldre når de er her. De bor 1,5 time unna.

La oss si det slik: jeg er noen ganger årlig i deres by også. Men jeg har sluttet å ringe.

Anonymous poster hash: 34cdb...b79

Skrevet

Flyttet hjemmefra for 10 år siden. Fått barn siden da. Er hjemme 1-2 ganger i året, og hsr besøk 1 gang i året av en venninne, oftere av foreldre/søsken. 150 mil herfra da.

Har ei venninne som aldri kommer hit. Hun er sjelden prioritert når jeg er hjemme. Besøker henne om jeg har tid til overs bare.

Anonymous poster hash: 6ca81...c7e

Skrevet

Jeg prøver å få til å møte så mange som mulig når jeg er hjemme (helst flere samtidig så det ikke blir så mye stress). Har aldri fått besøk. Flyttet for 12 år siden.

Anonymous poster hash: 27124...b72

Skrevet

HI

Det kommer jo ann på hva man gjør det til selv 😊

Anonymous poster hash: 9d5fb...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...