Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Singel og lyst til å flørte. Har et par menn jeg småflørter med, men den ene er gift og dermed uaktuell å gå til neste skritt, og den andre er singel og har hatt sex med en gang. Han skriver på meldinger at det var veldig godt og jeg inviterer til ny sexdate, men så er han liksom ikke så interessert! Jeg vil så gjerne oppleve at en mann er på knærne forelsket i meg og kaster alt han har i hendene for å kurtisere meg..! Ååååå trege mannfolk! Orker ikke nettdating, vil helst finne noen lokalt her jeg bor. Anonymous poster hash: 215e7...bb5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Jeg ønsker meg en lottogevinst. Og en ponni. Amen! Anonymous poster hash: 90ea4...237
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Det er ikke en dans på roser det heller.. Jeg hadde 3 slike på en gang. Ganske slitsomt når flere menn et forelsket i en Anonymous poster hash: 23669...81c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Det er ikke en dans på roser det heller.. Jeg hadde 3 slike på en gang. Ganske slitsomt når flere menn et forelsket i en Anonymous poster hash: 23669...81c Skjønner litt hva du mener, opplevde det i min ungdom 😉 Anonymous poster hash: 215e7...bb5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Jeg føler det er langt mellom ekte gentlemen om dagen. Vi er så tilgjengelige overalt hele tiden at det er nesten ikke verdt det for en mann å legge inn aksjer føler jeg. Spesielt nettdating blir jo veldig velg og vrak. Anonymous poster hash: 8d0dd...061
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Jeg føler det er langt mellom ekte gentlemen om dagen. Vi er så tilgjengelige overalt hele tiden at det er nesten ikke verdt det for en mann å legge inn aksjer føler jeg. Spesielt nettdating blir jo veldig velg og vrak. Anonymous poster hash: 8d0dd...061 Det samme føler jeg. Er så mange som ikke vil eller tør forplikte seg til noe. Ofte vil de ikke fordi de likevel får sex så lett. Andre er så redd for å bli såret, har ikke bearbeidet gamle forhold, at de heller forblir single enn å bli seriøs med en ny dame, da er det ofte tryggere å ikke involvere seg. Jeg kjenner flere som har truffet varige partnere, giftet seg og fått barn sammen, etter å ha møttes via nettdating, men jeg har litt samme inntrykk som deg, veldig mange som er der bare for å finne noen de lettvint kan ha det litt morsomt sammen med. Jeg vil bare møte den ene som passer for meg og som mener jeg er den samme for ham Anonymous poster hash: 7c3a6...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå