Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Flere enn meg som opplever mye falske positive prøver på "tidlig prøver" fra billigtest? Anonymous poster hash: 08c96...976
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Kun lenge etter tidsfristen hadde gått ut, og jeg har vært "testoman" Anonymous poster hash: 9718a...081
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Jeg har fått svaaaak strek 3 ganger på rad nå. Tror ikke oddsen for at det kan ha vært kjemisk 2 ganger og nå svaaak positiv igjen? Men er jo et lite håp, men virker mer som om de blir falsk positve. Anonymous poster hash: 08c96...976
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Hvorfor i alle dager tror du at 3 tester er falsk negativ. Du er gravid... Anonymous poster hash: fa48a...a1d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg tror de er falsk positiv. Fordi jeg har hatt svakt positive 3 mnd på rad. 2 måneder der det har vært svakt positiv som har blitt sterkere og sterkere, så svakere og svakere til mensen kommer. Men oddsen for å bli gravid 3 mnd på rad er relativ liten. Som sagt er de svake men man ser en strek, men testen må tiltes på for å se det. Mistenker at de tidlig gravid testene slår ut svakt positivt uansett. De andre fra billigtest har ikke slått ut om det ikke har vært graviditet, og jeg har sett endel negative tester for å si det slik. Anonymous poster hash: 08c96...976
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg har aldri fått falsk negativ Har testet MYE Har fått svaaaakt positivt når jeg har vært gravid Anonymous poster hash: ecb0f...a55
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Kan det være du er gravid, men mister uten du vet det og trur det er vanlig mens? Siden du får positive tester? Kanskje det er bedre å teste etter forventet mens, så slipper du å stresse med disse svake positive testene? Anonymous poster hash: c86fc...93c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Jeg tror de er falsk positiv. Fordi jeg har hatt svakt positive 3 mnd på rad. 2 måneder der det har vært svakt positiv som har blitt sterkere og sterkere, så svakere og svakere til mensen kommer. Men oddsen for å bli gravid 3 mnd på rad er relativ liten. Som sagt er de svake men man ser en strek, men testen må tiltes på for å se det. Mistenker at de tidlig gravid testene slår ut svakt positivt uansett. De andre fra billigtest har ikke slått ut om det ikke har vært graviditet, og jeg har sett endel negative tester for å si det slik. Anonymous poster hash: 08c96...976 Er det strimler eller annen type tester? Anonymous poster hash: 97269...359
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Det er stimler. -HI Anonymous poster hash: 08c96...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå