Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Hei, jeg trenger tips til spesielle laken el.l. man kan bruke for å beskytte overmadrassen i dobbeltsenga, det viser seg at jeg nok lekker littegrann på natta.. :-( Vet dere om laken som ikke er for hele senga, bare på midten, og som ikke kjennes ut som at man ligger på plast?? Takknemlig for svar :-) Anonymous poster hash: 96738...1d8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Hva med en helt tynn vaskbar madrassbeskytter? Fås feks på ikea. Da slipper du at ekstralakenet krøller seg. Alternativt tar du bare et vanlig laken og legger på tvers. Anonymous poster hash: fc485...a56
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Jeg vet ikke om noe som bare dekker deler av sengen, men beskyttelseslaken som du kan kjøpe på Ikea er faktisk ikke så verst... Anonymous poster hash: a59d0...f16
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Hva lekker du? Er det ikke bedre med bind o.l? Anonymous poster hash: f7c9c...7a3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Type tisselaken blir svett og klamt selv om det ikke føles som plastikk Men vaskbare madrassbeskyttere får du i mange butikker og i flere prisklasser, denne f.eks http://jysk.no/soverom/overmadrasser/basic/madrassbeskytter-basic-t40-180x200 Anonymous poster hash: 82301...b1f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 IKEA har laken med play og frotte oppå - helt Ok, vi pleier å ha et vanlig laken oppå. Ikke fordi det er ubehagelig å ligge på, men det " knitrer" litt Anonymous poster hash: e30e5...a0f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 IKEA har laken med play og frotte oppå - helt Ok, vi pleier å ha et vanlig laken oppå. Ikke fordi det er ubehagelig å ligge på, men det " knitrer" litt Anonymous poster hash: e30e5...a0f *plast ikke play Anonymous poster hash: e30e5...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå