Gå til innhold

Tør ikke legge meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette er teit

I dag tidlig da jeg våknet var det en edderkopp i hjørnet på veggen ved sengen. Jeg skulle ta den med et plastrør men den falt bak nattbordet mitt. Den var ganske stor.. Jeg har ikke funnet den og er livredd for å legge meg....:(

Anonymous poster hash: 56c41...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er garantert ikke der nå. Nå kan den være hvor som helst. Under dyna - på tannbørsten - på kjøkkenet. Kos deg.

Skrevet

Tro meg, den er mer redd for deg enn du er for den :)

Rist sengetøyet ditt, så kan du fint legge deg.

Jeg fant to stooooore på soverommet mitt i går kveld, ene veldig stor. Jeg bruker noen vide glass og setter over dem, og så tar jeg papir under. Gikk og kastet dem til naboen (som fortjener å få et par ekstra ;) ).

Anonymous poster hash: 2a3ee...522
Skrevet

Tro meg, den er mer redd for deg enn du er for den :)

Rist sengetøyet ditt, så kan du fint legge deg.

Jeg fant to stooooore på soverommet mitt i går kveld, ene veldig stor. Jeg bruker noen vide glass og setter over dem, og så tar jeg papir under. Gikk og kastet dem til naboen (som fortjener å få et par ekstra ;) ).

Uffffffff men jeg skjønner ikke hvor den ble av, jeg så hvor den datt men den var ikke der.. Jeg er pissredd for den, den var av typen som knaser... Jeg ler av barna når de er redde for edderkopper men plutselig var det ikke så gøy.....

Skrevet

Skjønner deg, hadde ikke lagt meg der heller.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke lagt meg. Hadde en edderkopp på badet som forsvant, i en leilighet jeg leide. Var redd på badet til vi flyttet. Da lå den død en plass når jeg vasket ut..

Mannen tar dem, eller eldste sønnen 😉

Skrevet

Takk for den!! 😛Nå måtte jeg stå opp fra senga, på med flomlys og endevende dyner og puter. Mannen trodde det hadde rabla for meg 🙊

Anonymous poster hash: b32aa...d73

Skrevet

Takk for den!! 😛Nå måtte jeg stå opp fra senga, på med flomlys og endevende dyner og puter. Mannen trodde det hadde rabla for meg 🙊

Jeg vil bare finne den og drepe den!!!

Skrevet

hadde lagt meg på stua :P 

Anonymous poster hash: 5c6d6...653
Skrevet

Skjønner deg meget godt!

Ble nemlig traumatisert for et par kvelder siden selv! Har helt hvitt sengetøy på, og skulle snu meg i senga. Så noe svart, avlangt på dynekanten ved halsen min! (Lå i halvsøvne) hev dyna på samboern og spratt opp hylende. Brukte litt tid på å få han opp av senga, men han rista alt av sengetøy og vi fant ingenting!!! Er helt sikker på at det er de heslige billene som holder til i kjellern på 2,5 cm😰😰 har aldri vært så redd før når jeg la meg omsider igjen... Skalv og var helt anspent... Igår la jeg meg med lommelykta på tlf på mens jeg surfa leeeenge... Og jeg hadde mareritt..... Dette kommer ikke til å slippe take før vi pusser opp 😖

Anonymous poster hash: 80a6d...4ec

Skrevet

Takk for den!! Nå måtte jeg stå opp fra senga, på med flomlys og endevende dyner og puter. Mannen trodde det hadde rabla for meg

Se litt saklig på det. Denne edderkoppen hadde et uheldig møte med den, den innså den var heldig som kom seg unna. Etterpå har du styrt og flyttet på ting og lyst rundt.... tro meg, denne edderkoppen gjør sitt beste for å unngå deg. Og det gjør den tydeligvis suverent godt. Da er det ikke store sjansen for at den skal se deg oppe i senga og plutselig komme styrtende til....

Skrevet

Æsj!!! Hater biller også!!

Nå har jeg sprayet radar insektsspray over hele rommet så jeg dør vel av løsemidler

Skrevet

Fant den!!! Hahahahaa nå er den klint utover gulvet!!!!!

Skrevet

Har lest et sted at vi spiser noen edderkopper når vi sover. Lurer på om det var 10 i året eller no. Drøm søtt:)

Skrevet

Jeg tviler på at det er særlig store edderkopper. Jeg våkner av at en flue går et par steg på meg så hadde vel merka en svæær edderkopp også.

Sover i beste tro med det i tankene 😂😉

Skrevet

Jeg tviler på at det er særlig store edderkopper. Jeg våkner av at en flue går et par steg på meg så hadde vel merka en svæær edderkopp også.

Sover i beste tro med det i tankene 😂😉

Den var veldig stor.. Men nå er den død

Og støvsuget opp👌🏻🙄

Skrevet

Den var veldig stor.. Men nå er den død

Og støvsuget opp👌🏻🙄

Ja det tror jeg på 😊 Godt du fikk den slik at du får sjelero i natt 😁😴😴

Men tror ikke at jeg spiser store edderkopper om nettene siden jeg våkner dersom en liten flue går på meg. Heldigvis 😉

Skrevet

Ja det tror jeg på 😊 Godt du fikk den slik at du får sjelero i natt 😁😴😴

Men tror ikke at jeg spiser store edderkopper om nettene siden jeg våkner dersom en liten flue går på meg. Heldigvis 😉

Nei,det tror ikke jeg heller! Jeg ville merket det, haha

Skrevet

Hadde engang en husedderkopp på badet. Den så ut som satans anus. Den døde brått. Ikke google husedderkopp, men vit at det sannsynlig vis er flere av de nær deg...

Anonymous poster hash: df14f...3ee

Skrevet

Har hørt at for hver edderkopp du ser, så er det 10 du ikke ser.............

Anonymous poster hash: 9ff37...a8c
Skrevet

Jeg fant en edderkopp på dopapiret en gang. Det er 15-20 år siden, men jeg klarer fortsatt ikke å ta papir uten å sjekke kjapt begge sider 😂 pleier ikke skru på lys om jeg må på do på natta, og da tar jeg meg alltid i å bli anspent over at jeg ikke ser papiret 😛

Skrevet

Hadde engang en husedderkopp på badet. Den så ut som satans anus. Den døde brått. Ikke google husedderkopp, men vit at det sannsynlig vis er flere av de nær deg...

Anonymous poster hash: df14f...3ee

Jeg måtte jo selvfølgelig google det😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...