Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Vil ha en ekstravogn som vi også kan ha som reisevogn men som tåler litt humpete veier 😜 Ikke en paraplytype vogn. Anonymous poster hash: d1fb2...c14
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Det er go-to-vognen for norske damer på tur så du får nok godkjennelse og klapping her inne av valget ditt. Men tror ikke du kan se på og beundre skapningen din når du går på tur med hen og det er viktig for tilknytningen har jeg lest her inne. jeg har brukt en maclaren xlr fra nyfødt (by-barn i annet klima enn norge) og syns det høres vannvittig ut at norske mødre kjøper så mange vogner i løpet av baby og toddler perioden Anonymous poster hash: 2409e...3ac
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Kan du se ditt barn i Maclaren vognen da? Det finnes ikke så mange bakovervendte triller.. Anonymous poster hash: d1fb2...c14
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Nei det kan jeg ikke men det går så fint selvom eller forresten hadde sovebag opp til 4 måneder og da kunne jeg se baby sove. Tilknytningen blomstret Anonymous poster hash: 2409e...3ac
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Men alle vogner har jo bag som brukes til nærmere 6mnd... Spurte etter råd til vogn for baby 9 mnd. Anonymous poster hash: d1fb2...c14
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Det er en kjempegod vogn som er kjempepopulær sikkert med god grunn. Anonymous poster hash: 2409e...3ac
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 Kjempebra! Anonymous poster hash: 4652e...70f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Jeg er fornøyd. Den har titteluke i kalesjen. Anonymous poster hash: db682...f03
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Den er super som ekstravogn:) blir liten sammenlagt, superenkel å legge sammen og er god å trille. Den er også lang i ryggen og tåler høy vekt slik at den kan brukes lenge:) Anonymous poster hash: 2650d...176
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Verdens beste som ekstravogn! Vår ligger i bilen hele tiden, tar liten plass i bagasjerommet og er da klar til bruk om vi trenger den. Vi har en emmaljunga som brukes til trilleturer og soving hjemme. Babyjoggeren har blitt brukt som trille til nå 3 barn, lang i ryggen, super kalesje med god solskjerming på ferie, god å trille, blir svært liten sammenlagt osv osv osv! Anonymous poster hash: 65ac8...03d
Macillah Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Vi hadde den til vår. Elsket den! Nå ser jeg at de har kommet ut med premier modellen, så hadde jeg hatt baby nå ville jeg gått for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå