Gå til innhold

Hvor mye kan tenåringer bestemme i forhold til samvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gå fra mannen. Jeg orker ikke mer, han er ikke stabil psykisk. Jeg har nok vært blindet, men ser det tydeligere og tydeligere.

De to eldste er 13 og 15 år. De vil nok ikke være hos faren sin, iallfall ikke i begynnelsen. Kan de selv bare bestemme dette? Hva med yngste på 11? MÅ han på samvær hos far?

Anonymous poster hash: 78f44...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for link!

Blir så store unger med på familievernkontoret for mekling? Jeg ønsker veldig at ungene skal bli tatt på alvor og hørt. Egentlig vil jeg at faren skal høre dem, men han er så "fjern" for tiden. Derfor ønsker jeg en tredjepart til stede. Har sagt til ham at jeg vil ha han med på samlivsterapi av et eller annet slag, dette nekter han å være med på...

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Takk for link!

Blir så store unger med på familievernkontoret for mekling? Jeg ønsker veldig at ungene skal bli tatt på alvor og hørt. Egentlig vil jeg at faren skal høre dem, men han er så "fjern" for tiden. Derfor ønsker jeg en tredjepart til stede. Har sagt til ham at jeg vil ha han med på samlivsterapi av et eller annet slag, dette nekter han å være med på...

HI

Hvis du bestiller mekling, er det møteplikt.

Skrevet

Hvis barna selv sier nei, så kan du bare si til far at han er velkommen inn og så får det bli hans jobb å få de med.

Anonymous poster hash: 8af4c...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...