Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Er den bra? Ja, den har vunnet mange priser og er hyllet ekstremt mange ganger av mange forskjellige. Liker du den? Det kommer an på smaken din, og kan bare besvares av deg ( ev. Gode venninner eller andre som kjenner smaken din godt!) Anonymous poster hash: d0310...aee
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes det. Men det er en sær humor, passer nok ikke for alle. Hvilke serier liker du vanligvis? Anonymous poster hash: c1100...d97
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Jeg liker den. Liker den noe underlige dialogen og karakterene Anonymous poster hash: 872e1...7d7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Digger den! Anonymous poster hash: 4b267...cb5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes det. Men det er en sær humor, passer nok ikke for alle. Hvilke serier liker du vanligvis? Anonymous poster hash: c1100...d97 Av litt humoristiske serier så liker jeg jo så klart friends, modern family, New girl, sex og singelliv, OITNB, og sikkert enda flere som jeg ikke kommer på i farten Anonymous poster hash: 570cc...a8c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 Av litt humoristiske serier så liker jeg jo så klart friends, modern family, New girl, sex og singelliv, OITNB, og sikkert enda flere som jeg ikke kommer på i farten Anonymous poster hash: 570cc...a8c Og solsidan, må ikke glemme solsidan! Anonymous poster hash: 570cc...a8c
Ylva og Mathilde Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Liker at Lena Dunham viser alt uten å ha en typisk "vise alt"-kropp. De poengterer også tidlig 20-årenes umodne selvsentrerthet godt, men jeg syntes den gikk tom for historie etterhvert. Ville gitt den en ny sjanse om jeg hadde tid.
Gustav Klitt Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Har sett tre sesonger på hbo og liker den godt. Selv om jeg blir gal av alle de håpløst selvopptatte karakterene. Men det er vel poenget.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 Elsket den. Så 5 sesonger på rekordtid 🙈 Sær, morsom, underholdende🎉😀 Anonymous poster hash: 5955b...162
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 Hvor ser dere den? Ble nyggerrig her. Anonymous poster hash: ad7db...2f9
FlinkePike Skrevet 6. august 2016 #13 Skrevet 6. august 2016 Ja, den er knall. Både mannen og jeg er fan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå