Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada,jada bare kom med det dere som bare er nødt til å komentere hvor naivt dette er..

 

Når det er sagt, jeg er nysgjerrig av natur med et hode som snart eksploderer av ubesvarte spørsmål.

 

Så, er det noen på dette formuet som ser?

 

Hilsen 03.03.88:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er nysgjerrig av natur vil jeg anbefale deg å studere realfag. Alle om noen gang har lurt på noe og funnet ut av det = historiens vitenskapsmenn og -kvinner. 



Anonymous poster hash: 7aa1a...e8a
Skrevet

 

Hvis du er nysgjerrig av natur vil jeg anbefale deg å studere realfag. Alle om noen gang har lurt på noe og funnet ut av det = historiens vitenskapsmenn og -kvinner.

 

Anonymous poster hash: 7aa1a...e8a

 

Hehe, takk for anbefaling.

Skrevet

Eg ser at du er trøtt... Men eg kan ikkje gå skritta for deg..

 

Anonymous poster hash: 116be...477

Skrevet

Eg ser at du er trøtt... Men eg kan ikkje gå skritta for deg..

 

Anonymous poster hash: 116be...477

 

Takk, nå har jeg den sangen i hodet også.. Sammen med resten av kaoset.

Skrevet

Vil du vite noe spessielt?

 

Det jeg ser klarest er at det skjer en stor endring i hvilke personer som er viktige for deg. Noe skjer som vil endre dynamikken rundt deg.

 

Anonymous poster hash: 8227a...ca2

Skrevet

Vil du vite noe spessielt?

 

Det jeg ser klarest er at det skjer en stor endring i hvilke personer som er viktige for deg. Noe skjer som vil endre dynamikken rundt deg.

 

Anonymous poster hash: 8227a...ca2

Tusen takk for svar! Setter utrolig pris på det.

 

Det er faktisk det jeg har på følelsen.. At noe i nær relasjon er i ferd med å skje.

Hva ser du i forhold til familien min? Er det negativt?

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 6c38c...56e

Skrevet

Tusen takk for svar! Setter utrolig pris på det.

 

Det er faktisk det jeg har på følelsen.. At noe i nær relasjon er i ferd med å skje.

Hva ser du i forhold til familien min? Er det negativt?

Noe endrer seg med familien, men jeg ser det ikke tydelig nok til å si hva. Det har helt klart med relasjoner å gjøre og noe blir vanskelig å takle eller tilpasse seg, men hvem eller hva kan jeg ikke si sikkert.

 

Anonymous poster hash: 8227a...ca2

Skrevet

Noe endrer seg med familien, men jeg ser det ikke tydelig nok til å si hva. Det har helt klart med relasjoner å gjøre og noe blir vanskelig å takle eller tilpasse seg, men hvem eller hva kan jeg ikke si sikkert.

 

Anonymous poster hash: 8227a...ca2

 

Tusen takk skal du ha, igjen.

Jeg står i ett vegskille på flere områder, og vet ikke hvilken veg jeg skal gå..

Skrevet

Tusen takk skal du ha, igjen.

Jeg står i ett vegskille på flere områder, og vet ikke hvilken veg jeg skal gå..

Du skjønner at det jeg skriver er bare tull, ikke sant?

Jeg ser like lite av din fremtid som noen alle andre. Drømmetyding er jeg god på, men slike spådommer er bare tull.

 

Anonymous poster hash: 8227a...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...