Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Datteren min på syv ble vettskremt av traileren.. den var ganske mørk og voldsom med den litt skumle fortellerstemmen.. Men det er jo ofte at de spisser trailerne litt... Hvordan var filmen i sin helhet? De sa på radio at filmen kunne passe for barn under seks år også, det syns ikke jeg utfra traileren i alle fall.. Anonymous poster hash: 48781...cda
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Den er så fin!! Veldig lite skummel, veldig søt og koselig film! Min på 8 er lettskremt når det gjelder film, men likte filmen veldig godt. Hun kjenner imidlertid historien fra før. Vi har lest både bok og hørt den på lydbok. Anonymous poster hash: 03315...ab1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Vi har sett den, mine elsker SVK. Nå har vi lest boka og lydboka er en av favorittene, så de kjenner historien godt da. Filmen var akkurat så spennende som den måtte være Anonymous poster hash: fec37...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå