Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Med navnelapper? Anonymous poster hash: 4c835...866
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Nei , ikke alt. Men sånne dyre fargeblyanter til 20-30 kr pr stk fikk en merkelapp på seg. Anonymous poster hash: 577c0...cf6
hysterika Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Jeg merker det meste med en klistrelapp med navn, mest fordi fargeblyantene er dyre og fordi sønnen min blir lei seg når ting blir borte. Det er ikke lett for dem å holde styr på innholdet i pennalet når de sitter sammen i små grupper (4 pulter sammen) og ofte deler/låner byanter og fargestifter.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Ikke med merkelapp, men skriver fornavnet med en CD-marker Tusjer som er til å skrive på CD med er helt geniale, vannfast og skrapes ikke så lett av siden de er designet til å sitte på glatt metall Anonymous poster hash: 3638c...75f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Har hatt problem med at ungenes fargeblyanter forsvinner. Kjøper disse tykke blyantene på bokhandler, de er de beste, men også de dyreste. Har jo ikke falt meg inn at det går an å merke! Så nå skal jeg kjøpe en tusj og skrive barns navn på alle fargene. Tusen takk for tips, hi Anonymous poster hash: 9691a...a96
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Ikke med merkelapp, men skriver fornavnet med en CD-marker Tusjer som er til å skrive på CD med er helt geniale, vannfast og skrapes ikke så lett av siden de er designet til å sitte på glatt metall Anonymous poster hash: 3638c...75f Hvor kan man kjøpe disse? Anonymous poster hash: 9691a...a96
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 Nei. I første og andre klasse bruker barna kun pennalet til lekser. I klasserommet har de felles farger, og en boks på hver pult med blyant og viskelær og sånt. Når de begynner å bruke eget pennal så klarer de å holde orden på innholdet selv, så har ikke hatt behov for å merke. Anonymous poster hash: 4a167...f74
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Nei. I første og andre klasse bruker barna kun pennalet til lekser. I klasserommet har de felles farger, og en boks på hver pult med blyant og viskelær og sånt. Når de begynner å bruke eget pennal så klarer de å holde orden på innholdet selv, så har ikke hatt behov for å merke. Anonymous poster hash: 4a167...f74 Dette gjelder ikke alle skoler Anonymous poster hash: 122dc...89a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Hvor kan man kjøpe disse? Anonymous poster hash: 9691a...a96 Bokhandelen har, og ofte har de dem i fotobutikkene også for de glir ikke utover når du skriver på bilder heller. Jeg bruker de på matbokser, sko, smokker og allverdens glatte ting Anonymous poster hash: 3638c...75f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Bokhandelen har, og ofte har de dem i fotobutikkene også for de glir ikke utover når du skriver på bilder heller. Jeg bruker de på matbokser, sko, smokker og allverdens glatte ting Anonymous poster hash: 3638c...75f Takk 😊 Anonymous poster hash: 9691a...a96
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 Nei. I første og andre klasse bruker barna kun pennalet til lekser. I klasserommet har de felles farger, og en boks på hver pult med blyant og viskelær og sånt. Når de begynner å bruke eget pennal så klarer de å holde orden på innholdet selv, så har ikke hatt behov for å merke. Anonymous poster hash: 4a167...f74 Våre har brukt eget pennal fra 1 klasse. Anonymous poster hash: 577c0...cf6
Giss Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 Jeg forsøkte å merke tingene da eldste startet i 1.klasse. Ting ble borte likevel og hun kom hjem med andre sine ting i penal et - i blant merket med navn. Da fikk hun beskjed på å levere til rette person dagen etter. Men hennes egne merkene ting kom sjelden igjen, så jeg gikk over til å kjøpe billige ting inntil det roet seg. Nå skal hun i 4. Klasse og stort sett har hun styr på tingene sine.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #13 Skrevet 6. august 2016 Jeg navner alt enten med tusj eller lapper. Anonymous poster hash: 5bb4f...4b1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #14 Skrevet 6. august 2016 Tror aldri jeg har merket noe i penalet. Aldri vært behov for det med de fire ungene her i hus heller. At penalet burde hatt gps til tider er en helt annen sak, men ungene har aldri mistet noe. Bare lagt ting på en lur plass, som etter noen dager eller uke finnes igjen. En klassevenn av minsten klarte å glemme igjen skolesekken sin her, jeg fant den ikke før jeg skulle hente ved noen dager etter. I vedskjulet hadde han lagt sekken og han trodde han hadde glemt den på skolen. Anonymous poster hash: f42b6...9dd
soleia Skrevet 6. august 2016 #15 Skrevet 6. august 2016 Vår førsteklassing fekk ikkje lov å ta med penalet på skulen etter nokre veker, fordi det vart ein del krangling og kjøpslåing om blyantar. Dei får då låne blyantar på skulen, og brukar penalet berre til lekser. Men er sikkert lurt å merke blyantane.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #16 Skrevet 6. august 2016 Jeg navner alt enten med tusj eller lapper. Anonymous poster hash: 5bb4f...4b1 Samme her også. Fikk beskjed fra skolen at de ønsket at vi merket alt. Anonymous poster hash: b3a35...628
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #17 Skrevet 6. august 2016 Ja... Mister aldri noe lenger. Kjøper godt utstyr, så da koster jeg på en navnelapp pr ting.. Anonymous poster hash: f7ca3...a04
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #18 Skrevet 6. august 2016 Ja... Mister aldri noe lenger. Kjøper godt utstyr, så da koster jeg på en navnelapp pr ting.. Anonymous poster hash: f7ca3...a04
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #19 Skrevet 6. august 2016 Absolutt alt må merkes hos mine. Skriver navn m merketusj. De låner hverandre fargeblyanter i timene, og det er lite greit at dyrt utstyr blir borte, umulig for ungene å selv huske hva som er deres hvis det ikke er navn på. Anonymous poster hash: 61b2c...ee8
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. august 2016 #20 Skrevet 6. august 2016 Ja, det gjør jeg. Kjøper ordentlige fargeblyanter, og vet jo at når de sitter sammen og fargelegger flyter alt rundt. Også greit å slippe og kjøpe nytt viskelær og blyantspisser hver uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå