Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Jeg fikk melding av eksen min i går. Han ville beklage på vegne av hvordan en kompis av han hadde oppført seg dumt mot meg, men jeg stilte meg undrende til meldingen fordi denne kompisen hadde aldri sagt eller gjort noen galt mot meg. Eksen min snakket det litt bort, og spurte hvordan det gikk med hunden min og lurte på om han kunne treffe han/ha han en helg. Det skal sies at hverken jeg eller eksen min har hatt kontakt siden bruddet for 10 mnd siden. Vi var sammen i 5 år. Begge er single. Vi hadde hunden sammen. Hvorfor vil han nå etter så lang tid treffe hunden min? Hvorfor bli glad i en hund på nytt igjen? Har han noen baktanker med dette? Anonymous poster hash: 9047a...d1a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Jeg elsker hunder, men ingen hund i verden kunne fått meg til å ta kontakt med en eks jeg ikke ønsket kontakt med, etter 10 mndr!! Det er nok garantert et påskudd til å få kontakt med eieren;-) Anonymous poster hash: 1e60d...925
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Det er nok ikke hunden han er ute etter... Anonymous poster hash: 883d1...0bb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Er nok mer deg enn hunden han vil ha kontakt med. 😉 og det med unnskyldningen var bare noe han ( og mest sannsynlig kameraten og) fant på for å kontakte deg. Høres ut som at de har sittet sammen og funnet ut en løsning på hvordan ringe deg. Og så er det opp til deg om du vil ha kontakt eller ikke. Anonymous poster hash: 2e61f...d09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Er nok mer deg enn hunden han vil ha kontakt med. 😉 og det med unnskyldningen var bare noe han ( og mest sannsynlig kameraten og) fant på for å kontakte deg. Høres ut som at de har sittet sammen og funnet ut en løsning på hvordan ringe deg. Og så er det opp til deg om du vil ha kontakt eller ikke. Anonymous poster hash: 2e61f...d09 Eller sende mld 😉 Anonymous poster hash: 2e61f...d09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 Skilsmissehund...? Det er ikke aktuelt. HI Anonymous poster hash: 9047a...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå