Gå til innhold

6+0 idag og blod på papiret😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+0 idag og når jeg var på do å tørket meg var det blod på papiret😞 noen som har erfaring og kan fortelle om sin opplevelse?

Anonymous poster hash: 805a8...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det. Var rundt 8 uker. Jeg har Idag en fin 5 åring

Anonymous poster hash: 7ed3f...f0b

Skrevet

Har opplevd det to ganger. Den ene gangen var det MA, andre gang var det en uskyldig blødning og graviditeten ble fullført.

Er dessverre umulig å si hvilken vei det vil gå for deg, men skal krysse fingrene for deg.

Anonymous poster hash: 7cac6...7e6

Skrevet

Jeg var ca 6 uker på vei. Begynte å blø på julaften.var kanskje mere brunt enn rødt.

Trist julaften,trodde det skulle ende galt.

Men her sitter jeg med en 4 åring 😊du må nesten bare vente å se ❤

Anonymous poster hash: 85e40...9d7

Skrevet

Det var friskt rødt blod. Gikk å la meg og det har ikke vært blod på papiret inatt når jeg har vært på do. Nå har jeg menssmerte lignende smerter, spesielt på en side.

Anonymous poster hash: 805a8...17a

Skrevet

Det er umulig å si og mene noe om.

For meg har blod alltid vært SA (fire ganger) for min venninne er litt blod normalt. (Tre svangerskap)

Føler med deg, usikkerheten er forferdelig.

Anonymous poster hash: ce581...159

Skrevet

Har opplevd det to ganger. Den ene gangen var det MA, andre gang var det en uskyldig blødning og graviditeten ble fullført.

Er dessverre umulig å si hvilken vei det vil gå for deg, men skal krysse fingrene for deg.

Anonymous poster hash: 7cac6...7e6

Det er HELT vanlig at blødninger forekommer i starten av svangerskap, det kommer rett og slett av at blodkar i livmoren og også rundt livmortappen er så fylt med blod at de kan sprekke! Helt vanlig, UFARLIG og ikke noe å bry seg om annet enn at det er et godt tegn på at kroppen blir "mer gravid" :)

Hadde det vært en spontanabort hadde du som de alleraller fleste hatt smerter/følt deg dårlig i tillegg!!!

Men er det sånn at du ikke finner roen etter dette (at folk skremmer deg til å tro at dette kan være SA) og er bekymret, er det mulig å få tatt innvendig UL hos gynekologen på sykehuset!

Anonymous poster hash: 9f79b...c42

Skrevet

Jeg hadde også blødning i 13. uke, fikk fortalt at det var HELT normalt, og nå sitter gutten på 14 mnd ved siden av meg og leker med et lokk :)

Skrevet

Her var det også blod på papiret, det var i uke 10. Det er kjempeskummelt. Men prøv å slappe av, ta det med ro i dag. Kommer det ikke mere blod så vil jeg tro alt er fint inni der :) Blødningen var mild og varte bare en kveld her, og det gikk fint. 5 åringen sitter ved siden av meg :)

Anonymous poster hash: 638da...ad4
Skrevet

VELDIG synd at jordmødre ikke er flinkere til å informere om dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...