Gå til innhold

Trenger tips til Steder å reise/se de neste dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt stuck... Vi har veetuså heldig å få barnefri fra lørdag til tirsdag... Og har stort behov for å komme oss bort litt og ha kjærestetid... Ja, kunne fint hatt det hjemme, men det er set vi vanligvis har når vi har barnefri... Bor i bergen, og føler eg har sett det meste som er å se her, eller å gjøre.. Vi er desverre arbeidssøkere begge to for øyeblikket (pga oljenedgang) og trenger å komme oss bort litt.. Eg er også gravid i uke 19,så blir lenge til vi jar mulighet igjen... 😉

Mem økonomien er dårlig, så kan ikke bli det dyreste.. Ser på coop hotellkupp rundtomkring, og vi overlever noen netter på det.. Men hvor! Kunne tenkt meg til Sverige..Kanskje Gøteborg.. Men er så langt å kjøre... Vi har familie i Haugesund og stavanger, men de er liksom brukt opp.. Plassen altså.. Også familie i oslo, der vi var i sommer. Føler vi må ha noe å gjøre der vi reiser også, ikke bare sitte på hotellrommet.. Drikke kan eg jo ikke heller.. 😉 tivoli/fornøyelsesparker med berg og dalbaner osv, er ikke aktuelt heller da eg kan kjøre lite, og samboeren ikke liker det...

Trenger tips... 😉 hvor som helst, med noe å gjøre på og helst ikke så alt for langt å kjøre

Anonymous poster hash: f9bb6...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trondheim da? Der er det fint!

Skrevet

gå i fjellet

Anonymous poster hash: 8a42f...98a
Skrevet

Hvis jeg hadde vært arbeidsledig og gravid tror jeg hadde salta ned de pengene altså.

Anonymous poster hash: b06e6...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...