Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Når jeg ser et spesielt navn, så tenker jeg: Uff, du er jo frekk fordi du er feit (Har selv fortalt at hun sliter med overvekt) Et annet kjent navn, da tenker jeg bare på den gangen hun laget en trolletråd og ble avslørt. Utrolig pinlig 😂 Et annet kjent navn, der har jeg hengt meg opp i at jeg trodde hun var i 20 årene, men viste seg at hun er over 40. Tenker kun "uff, du er over 40 du..." (Jeg nærmer meg 40, men tenker likevel at hun her er så gammel 😳) Dere? Er det lov å skrive hvilke profilnavn jeg tenker på? Anonymous poster hash: c65be...c1c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Ingrn 😕 Anonymous poster hash: c65be...c1c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Ja her var det overveldende respons........ Det er vel ikke så rart at ingen gidder å svare i en tråd hvor du har som mål å slenge dritt om brukene? Tragisk! Anonymous poster hash: 47479...224
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Det er noen nick som har utpekt seg for meg og som jeg da husker detaljer om. Som hun feite du snakker om, hun sier mye rart i kostholdsrådene som ikke henger på greip all den tid hun sier selv hun sliter med vekta. Hvis hun har så peiling som svarene hennes tilsier burde hun ikke være feit. Og hun som er svært aktivt men tatt offentlig for å lage tråder anonymt for så å svare spydig med nick og krangle med seg selv, seriøst, det finnes sikkert en diagnose for slikt. Og så har jeg i går identifisert en som alltid skriver med nick, i går svarte hun på en tråd der hun avslørte hvor hun bor. Hun skriver ganske provoserende innimellom og hun er ikke spesielt hyggelig IRL heller. Anonymous poster hash: 2d7cb...6fb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Jeg prøver faktisk å tenke det beste om folk. Så nei, jeg har ikke bitt meg merke i noe sånt Anonymous poster hash: 30db3...da4
☆☆☆ Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Dannar meg inntrykk basert på meiningar og interresser, ikkje formeiningar om utsjånad kva dei gjer for å fordrive tid ein særskilt kjedelig dag. Dette er ein stad med mange interessante og kloke damer, men også den største samling idiotar eg har opplevd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå