Gå til innhold

Hva gjør dere når dere driter dere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det i dag. Ikke så voldsomt, men jeg misforsto noe og sa derfor noe som ikke passet helt inn. Jeg innså tabben og prøvde å ro meg inn. I ettertid tenker jeg at jeg er så dum som ikke bare "came clean" der og da.

Og jeg er en sånn type som ikke klarer å legge det fra meg. Tenker på det hele tiden. Tenker på at den andre personen mæ tro jeg er helt idiot og bryr meg med alt.

Så vurderte derfor å sende en sms. Men, jeg aner jo ikke hvor mye den andre personen brydde seg med det. Kan jo bli enda kliner om jeg sender sms og personen ikke har tenkt noe mer over det.

Irriterer meg voldsomt at jeg ikke bare kan legge det fra meg!

Anonymous poster hash: 8fbaa...572

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hva gjaldt det da? Alvorlig eller bare til å le av?

Skrevet

Sjelden jeg går å dveler på ting, men dersom jeg gjør det og tenker sånn som du og f.eks sende en melding for å oppklare, så gjær jeg det. Orker ikke å plage meg selv med unødvendig mye tanker. Da er det bedre å legge seg flat, sende en melding eller ringe så får det bare bli så kleint det blir. Det blir hvert fall oppklart og du blir ferdig med det :)

Skrevet

Altså, en mor var her og hentet datteren sin. Min datter og hennes datter stod der og. Var snakk om nettbrett. Så tror jeg min datter sier: jeg ser på nettbrett på senga hver kveld. Jeg trodde det var min datter som sa det, og sier: hver kveld? Det hørtes jo ut som om jeg ble helt sjokkert over at hennes datter så på nettbrett hver kveld. Noe som ikke er riktig da min datter gjør det samme nå i ferien. Jeg prøvde å ro meg inn med å si at det gjør de her i huset og nå som det er ferie. Blir nok litt mye nettbrett til tider. Og snakket litt mer om at jeg syns det er helt greit osv.

Huff, føler meg så tett i nøtta.

Skrevet

Altså, en mor var her og hentet datteren sin. Min datter og hennes datter stod der og. Var snakk om nettbrett. Så tror jeg min datter sier: jeg ser på nettbrett på senga hver kveld. Jeg trodde det var min datter som sa det, og sier: hver kveld? Det hørtes jo ut som om jeg ble helt sjokkert over at hennes datter så på nettbrett hver kveld. Noe som ikke er riktig da min datter gjør det samme nå i ferien. Jeg prøvde å ro meg inn med å si at det gjør de her i huset og nå som det er ferie. Blir nok litt mye nettbrett til tider. Og snakket litt mer om at jeg syns det er helt greit osv.

Huff, føler meg så tett i nøtta.

Hadde helt klart ringt og oppklart. Ledd litt og avtalt en ny playdate som cover ;)
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe mer på det for å være ærlig✌️😜

Skrevet

Hadde latt det gå, tenker du bare smører det utover og viser din egen usikkerhet ved å sende melding.

Anonymous poster hash: 1d23e...3a3

Skrevet

Ikke noe å tenke på! Folk sier rare, teite og dumme ting hele tiden. Om man skal tenke på sånne ting blir det mye å bekymre seg for.

Mammaen tenker nok helt sikkert ikke noe annet enn det kom feil ut.

Anonymous poster hash: a2e0e...924

Skrevet

Det der kvalifiserer ikke til å drite seg ut, ikke tenk mer på det.

Skrevet

Puh, takk for svar! Da lar jeg det ligge og håper hun ikke tror jeg er helt idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...