Gå til innhold

Neeeei. Snapchat er for unga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt av det.

Og ser ikke meningen heller.

Noen som bruker det aktivt og kan forklare hva jeg ikke har skjønt? 😳

Anonymous poster hash: dd2cb...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruket det ikke veldig aktivt, men sender noen, og mottar mange små hendelser i hverdagen til bestevenninnen min.

Et bilde sier mer enn 1000 ord osv.

Endret av Ylva og Mathilde
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bruker det hver dag. Hva er det du ikke skjønner da?

Skrevet

Skjønner ikke hva du ikke skjønner 🤔

Er jo bare til å ta et bilde og sende liksom..

Anonymous poster hash: b5cb6...8b4

Skrevet

Hvorfor ikke bare sende som MMS da?

Anonymous poster hash: eb162...2c8

Skrevet

Hallo, 2012, liksom?

Anonymous poster hash: 652d0...9f1

Skrevet

Hallo, 2012, liksom?Anonymous poster hash: 652d0...9f1

Oi, ja det er sant. Jeg er en fossil.

Skrevet

Er 43 og bruker snap hver dag med venner :D

Anonymous poster hash: 23380...10c

Skrevet

Jeg hadde, men gidder ikke.  Skjønner heller ikke vitsen og er egentlig ganske lei av folk som hele tiden skal vise fram snapper det får av både den ene og den andre. 

Skrevet

Jeg er 35 og elsker snapchat😀😍

Anonymous poster hash: 48b18...5b3

Skrevet

Jeg sender snap til mannen og han sender MMS tilbake med beskjed om å slette bildet etter 10 sekunder. Han har heller ikke forstått hva snap er godt for😂

Anonymous poster hash: 9a0a8...e5c

Skrevet

Snapchat er hva man egentlig ønsket fra Facebook: man kan sende bilder, dele opplevelser og sende meldinger med de man selv ønsker, noen få utvalgte, én, nære venner, familie osv. Og de blir ikke liggende ute for alltid så hvem som helst kan se. Man kan sende seriøse ting eller bare tull.

Herlig, enkelt og gir så mye når man bor litt unna familie og en del venner. Får et innblikk i hverandres liv. Bruker det daglig. Mine foreldre og svigerforeldre får det til, så du skal nok klare det:) Anbefaler deg virkelig å prøve:)

Anonymous poster hash: 060af...6b0

Skrevet

Jeg bruker det relativt ofte, men mest for å sende "hverdagssnaps" til nærmeste venninner, og ellers artige ting på storyen for resten. Men jeg har ikke en hel haug på vennelista, bare venner og familie. Har ikke åpent for at alle i hele verden skal kunne se de. 

(Også må jeg jo ærlig innrømme at jeg bruker den til å følge noen kjendiser også da  :danse: )

Anonymous poster hash: 7bc5d...813
Skrevet

Hæ? Trodde man bare sendte nakenbilder og sånt?

Skrevet

Jeg bruker bare snap. Mms koster mer,mer tungvint. Snap har du alt i ett.bilde,chat ,koster ingenting når du har på WiFi. Nå har vel kanskje alle gratis sms osv.men.

Anonymous poster hash: 18eb1...ad5

Skrevet

Hæ? Trodde man bare sendte nakenbilder og sånt?

Hehehehehehe 😂 Jeg bruker snap til alt annet enn det

Anonymous poster hash: 18eb1...ad5

Skrevet

Snapchat er hva man egentlig ønsket fra Facebook: man kan sende bilder, dele opplevelser og sende meldinger med de man selv ønsker, noen få utvalgte, én, nære venner, familie osv. Og de blir ikke liggende ute for alltid så hvem som helst kan se. Man kan sende seriøse ting eller bare tull.

Herlig, enkelt og gir så mye når man bor litt unna familie og en del venner. Får et innblikk i hverandres liv. Bruker det daglig. Mine foreldre og svigerforeldre får det til, så du skal nok klare det:) Anbefaler deg virkelig å prøve:)

Anonymous poster hash: 060af...6b0

Det kan du gjøre på Facebook også.  Du kan legge ut bilder og dele dem med akkurat de du vil dele med.  Jeg bruker Facebook mye og ingenting kan sees av hvem som helst, bortsett fra gjeldene profilbilde og forsidebilde.  Så fort jeg bytter profil-/forside bilde blir de gamle gjort begrenset. 

Skrevet

Det kan du gjøre på Facebook også. Du kan legge ut bilder og dele dem med akkurat de du vil dele med. Jeg bruker Facebook mye og ingenting kan sees av hvem som helst, bortsett fra gjeldene profilbilde og forsidebilde. Så fort jeg bytter profil-/forside bilde blir de gamle gjort begrenset.

Tungvindt

Anonymous poster hash: b4ec3...1cd

Skrevet

Jeg bruker det masse, slutta nesten helt med sms, messenger osv.... så mye lettere med snapp... Sender bilder av lille babyen til familie og nære venner :) Har kun familie og de aller nærmeste vennene mine der da:)

til og med min bestemor på 75 år bruker snap :)

Anonymous poster hash: 6bcc5...7ee
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle funksjoner. Klarer ta bilde og sende. Disse filtrene. Aaaaaner ikke hvordan man får til det.

Og hvordan man legger flere bilder på samme melding. Eller er det slik at man sender flere på rad og så legger de seg i samme snap?

Mye annet også jeg klør meg i hodet over.

Anonymous poster hash: d7fd2...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...