Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76140374&fks=76140374 Liker området. Men huset trenger jo mye oppussing. Gangen, furu over alt, og badet ser jo solid og ok ut men for et forferdelig fargevalg. Vi må flytte inn umiddelbart så oppussing må komme underveis. Hva hadde dere prioritert? Det har ligget ute tidligere så lurer på om noe er galt med det egentlig. Anonymous poster hash: b49af...d93
TPK Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Selve huset er sikkert greit, men jeg ville satt av mye penger til oppussing. Ville malt omtrent alt og skiftet både bad og kjøkken. Aner ikke noe om området, men det og tomten er jo det viktigste. Huset kan alltids pusses opp og bygges ut, men beliggenhet fåe du ikke gjort så mye med
Blåbærtur Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Det er ganske dyrt i forhold til standard. Er nok det som er problemet. Boliger i det området går som hakka møkk til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Er området vi liker. I nærheten av alpinanlegg og vi har begge fått ny jobb i nærheten. Er flere hus vi ser på men likte planløsningen og utleieleilighet som familie kan bruke. Men det er så mye stygge farger samt en hel furuskog som har blitt dratt inn. Og den skiferveggen. Er vel mulig å bare mure over den? Badet er dog det verste. Synd de har tatt et slikt forferdelig fargevalg for det virker jo godt vedlikeholdt. Anonymous poster hash: ad251...6d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Det er ganske dyrt i forhold til standard. Er nok det som er problemet. Boliger i det området går som hakka møkk til vanlig. Prisantydningen henger på greip mtp utleiedel. Men standarden inne står ikke i stil til pris. Det er MYE jobb der. Synd, for huset passer perfekt sånn ellers. Anonymous poster hash: ad251...6d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Jeg likte også planløsningen. Maling og sånt kan man jo ta etter hvert så lenge det er greit vedlikeholdt. Men be om å få prospektet tilsendt dersom det ikke ligger tilgjengelig, der står det gjerne litt forskjellig. Vi så på et fint hus en gang. Ba om prospektet (der er også rapporten fra takstmann) hvor det sto at stua og badet måtte totalrenoveres da tidligere eier hadde pusset opp selv og helt utenfor gjeldende regelverk. Anonymous poster hash: f11c1...bb8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Og et spørsmål til. Den villmarkspanelen i stua. Hadde dere skiftet den? Eller bare malt. Hvem i all verden synes villmarkspanel er fint i stua?? Må ha vært en blind person som har designet dette. Anonymous poster hash: ad251...6d6
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Er jo veldig kjekt at det er så nærme bussen, og Tøyenhaugen ligger på solsiden. Ganske langt til barneskolen, men det går jo buss, og mange å ta følge med. Villmarkspanelet ville jeg enten rett og slett latt være som det er, hvis du får dekket resten av treverket, evt beiset det mørkt grått.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Er jo veldig kjekt at det er så nærme bussen, og Tøyenhaugen ligger på solsiden. Ganske langt til barneskolen, men det går jo buss, og mange å ta følge med. Villmarkspanelet ville jeg enten rett og slett latt være som det er, hvis du får dekket resten av treverket, evt beiset det mørkt grått. Vi har sett på flere i området. Skolen er et stykke unna men er fin gangvei hele veien. Vi vil vel uansett kjøre de de første årene. Ser det ikke litt rart ut med den "villmarkstua" i forhold til resten av huset? Anonymous poster hash: ad251...6d6
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Vi har sett på flere i området. Skolen er et stykke unna men er fin gangvei hele veien. Vi vil vel uansett kjøre de de første årene. Ser det ikke litt rart ut med den "villmarkstua" i forhold til resten av huset? Anonymous poster hash: ad251...6d6 Jada, og alle må jo gjøre det, vet flere større barn som sykler og/eller går til skolen der nesten hver dag. Og som sagt, bussen går jo rett ved huset. Ang panelet så vet jeg ikke, ville gitt maling et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Jeg ville malt, malt og malt. Nå får du vel kjøpt grunning med kvistlakk i så du slipper pensle hver eneste kvist før du maler. Om kjøkkenet er i ok stand tror jeg bare jeg ville levert inn dørene til lakking/spraymaling og satt på nye knotter. Evt byttet benkeplate og vips har du "nytt" kjøkken til en grei pris. Badet var jo grusomt, men der må vel flisene ned for å få gjort noe med fargen Anonymous poster hash: ff886...0e7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Synd med fargene på badet, og det går med x antall liter maling, men hus med stort potensial. Anonymous poster hash: 64f6c...8f8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Synes det så fint ut jeg. Ikke noe krise med hverken bad eller kjøkken. Anonymous poster hash: bca76...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå