Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Har en jente på 2,5 år. Hun tisset en stund på do hver morgen. Idag bestemte vi oss for at vi bruker den siste halvannen uke med ferie for å bli ferdig med bleien på dagtid. Idag har hun hatt 4 uhell, og tisset på do to ganger mens vi sitter der og leser bok/synger. Hun har ikke lyst å tisse på do sier hun, så må lokke henne litt med. Mannen mener hun ikke er klar, men jeg føler vi ikke kan gi opp etter bare en dag! Med de andre to så gikk det nesten av seg selv. Noen råd? Anonymous poster hash: 90cf5...b47
Optatium Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Gi det iallefall en uke👍🏼 la henne tisse i buksa om hun ikke vil på do, det er nok ikke så godt i lengden. Ellers er det lov å lille tenker jeg☺️
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Slik har jeg gjort med mine tre da de var 2,5 år: tatt av bleien en dag og aldri satt den på igjen (ingen dotrening på forhånd). To dager med masse uhell og samtaler om doen. Jeg lokker og lover noe godt om de tisser/bæsjer i do. På dag tre har de vært tørre alle sammen. Anonymous poster hash: 44fe9...a3c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 La det stå til, ikke sett på bleie innimellom og ikke tving henne på do når hun ikke vil. De små må liksom finne litt ut av det og prøve å tisse i buksa noen ganger før de forstår. Anonymous poster hash: b8a0d...3e7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Min hyler og nekter å sitte på potta (går av med en gang) eller do. Går han uten bleie så blir han bare hysterisk når han tisser på seg, hver gang. Så din høres mer klar ut enn min Anonymous poster hash: fd185...cec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Idet hun tisser roper hun at hun må tisse på do, men da er det liksom for seint 🙈 Gir det til ferien er over og håper det går seg til. Skulle kanskje hatt noe belønning for når det går bra på doen. HI Anonymous poster hash: 90cf5...b47
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 da er hu vel ikke klar Anonymous poster hash: 56836...004
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Min beste erfaring er at lysten må være der hos barnet. Men for alle del skader nok ikke å prøve en liten stund til, men dra det ikke så langt at barnet mister mestringsfølelsen. Anonymous poster hash: 3caa1...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå