Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Det sies at man skal vente to uker etter abort på grunn av faren for infeksjon, den samme beskjeden gis ved fødsel. Er det absolutt, eller er det greit å bryte grensen med noen dager så lenge man er forsiktig med bruk av kondom? Anonymous poster hash: 30e08...2de
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Så lenge du bruker kondom er det greit.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Så lenge du bruker kondom er det greit. Takk for svar. Vet du hvor lenge vi må bruke kondom? Jeg husker ikke hva legen sa. Anonymous poster hash: 30e08...2de
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Jeg ville brukt kondom frem til neste menstruasjon var over. Anonymous poster hash: 3fac7...fe4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Er det ikke 6 uker etter fødsel? Anonymous poster hash: 19b0f...0d3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Er det ikke 6 uker etter fødsel? Anonymous poster hash: 19b0f...0d3 Stemmer Anonymous poster hash: 5fa75...99a
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Takk for svar. Vet du hvor lenge vi må bruke kondom? Jeg husker ikke hva legen sa. Anonymous poster hash: 30e08...2de Til alt som kommer ut er klart, og har vært det minst et døgn. Dvs at såret inni livmoren har grodd. Husk at du kan være veldig fruktbar nå, så få satt igang med prevensjon om du ikke prøver å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Til alt som kommer ut er klart, og har vært det minst et døgn. Dvs at såret inni livmoren har grodd. Husk at du kan være veldig fruktbar nå, så få satt igang med prevensjon om du ikke prøver å bli gravid. Takk for svar. Jeg sluttet å blø bare noen dager etter inngrepet, men tenker du da på det som eventuelt kommer ut under samleie? Jeg satte inn ny prevensjon under inngrepet. Anonymous poster hash: 30e08...2de
Ylva og Mathilde Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Takk for svar. Jeg sluttet å blø bare noen dager etter inngrepet, men tenker du da på det som eventuelt kommer ut under samleie? Jeg satte inn ny prevensjon under inngrepet. Anonymous poster hash: 30e08...2de Hvis det som kommer ut er klart og friskt, er du nok klar, men siden de har satt 14-dagers regelen, er det nok mulig at det har gått galt selv om folk har følt seg klare. Men med kondom er det ingen problem!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Hvis det som kommer ut er klart og friskt, er du nok klar, men siden de har satt 14-dagers regelen, er det nok mulig at det har gått galt selv om folk har følt seg klare. Men med kondom er det ingen problem! Supert, tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 30e08...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå