spiresnart Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Når jeg googler finner jeg bare narkosepriser hos tannlege. Hvor mye koster det hos "vanlig" lege?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hva tenker du? Anonymous poster hash: c87e7...891
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Ingen "vanlige" leger gir narkose. Hva vil du ha narkose til. Anonymous poster hash: f4250...049
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Hvis det er dagkirurgi er det med i egenandelen. Vanlige fastleger har ikke narkose på kontorene sine. Anonymous poster hash: e6d1d...183
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 En narkose er ganske dyrt tror jeg.. Du skal ha en anestesi lege, du skal ha sykepleiere som passer på deg oppvåkning etter på. Så jeg et ganske sikker på at det er dyrt. Anonymous poster hash: c87e7...891
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Okei.. takk Har fått en kul med betennelse i som må opereres vekk. Legesjekk på Tirsdag. Anonymous poster hash: 0b6e5...3b0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Okei.. takk Har fått en kul med betennelse i som må opereres vekk. Legesjekk på Tirsdag. Anonymous poster hash: 0b6e5...3b0 Du får ikke full narkose da. Men hvis det er så grimt at du må innlegges, så får du den behandlingen som trengs, uten ekstrabetaling. Anonymous poster hash: a7df9...3d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Okei.. takk Har fått en kul med betennelse i som må opereres vekk. Legesjekk på Tirsdag. Anonymous poster hash: 0b6e5...3b0 Så du tenkte du skulle dra til apoteket og kjøpe en pakke narkose...? Anonymous poster hash: 75ec6...1f7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Når marsvinet mitt skulle opereres koster det 800... Anonymous poster hash: 795b8...c12
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Du får ikke full narkose da. Men hvis det er så grimt at du må innlegges, så får du den behandlingen som trengs, uten ekstrabetaling. Anonymous poster hash: a7df9...3d6 Vi gir da ofte narkose/spinal for abcesser. Perianalabcesser og sakralabcesser feks. Oppsøk legevakt hvis det blir for ikke i helga HI. Anonymous poster hash: f4250...049
Magehus Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Når marsvinet mitt skulle opereres koster det 800... Anonymous poster hash: 795b8...c12 Hahaha 😂
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Vi gir da ofte narkose/spinal for abcesser. Perianalabcesser og sakralabcesser feks. Oppsøk legevakt hvis det blir for ikke i helga HI. Anonymous poster hash: f4250...049 På legekontoret...? Tror jeg neppe! Anonymous poster hash: a7df9...3d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 På legekontoret...? Tror jeg neppe! Anonymous poster hash: a7df9...3d6 På sykehuset! Ei som påsto man ikke fikk narkose for abcesser Anonymous poster hash: f4250...049
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 På sykehuset! Ei som påsto man ikke fikk narkose for abcesser Anonymous poster hash: f4250...049 Jeg påsto at man ikke får det med mindre man BLIR INNLAGT. Hva jobber du som da...? Portør? Anonymous poster hash: a7df9...3d6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Jeg påsto at man ikke får det med mindre man BLIR INNLAGT. Hva jobber du som da...? Portør? Anonymous poster hash: a7df9...3d6 Det kan det gjøres poliklinisk. Trenger ikke å bli innlagt. Bare være der en times tid etterpå. Da må man betale egenandel som når man er på dagkirurgen. Anonymous poster hash: f4250...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå