Gå til innhold

Far har aldri råd til mat under samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg av og til lånt han penger/sendt med litt mat, men har fått skikkelig nok. Småen er fire.

Han(far) har NULL styring på økonomi. (Vi har kontakt med bv da jeg har vært sykmeldt pga psykisk sykdom for nesten to år siden.)

Anonymous poster hash: b3dec...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til nå har jeg av og til lånt han penger/sendt med litt mat, men har fått skikkelig nok. Småen er fire.

Han(far) har NULL styring på økonomi. (Vi har kontakt med bv da jeg har vært sykmeldt pga psykisk sykdom for nesten to år siden.)

(Og en annen geunn til samarbeid med bv er at samværet og samarbeid med far kommer alltid ann på fars humør. )

Jegver bare så forbanna akkurat nå etter å ha pratet med bf.

Argh.

Skrevet

Han høres jo bare sinnsykt umoden ut!om dere har tett kontakt med barnevernet hadde jeg tatt opp problemet med dem.

Anonymous poster hash: 0c24a...48b

Skrevet

Om far ikke kan gi barnet mat under samvær kan han ikke ha samvær.

Anonymous poster hash: f0165...869

Skrevet

Da kan han ikke ha samvær

Høres ut som du må velge mellom to onder, om du et psykisk syk trenger du kanskje avkastningen? Så må du velge da, null avlastning fra far fordi han ikke har penger til mat eller sende med en pose fra Rema når ungen skal på samvær....

Han kommer aldri til å forandre seg, så det beste for deg er nok bare å ta et valg også slutte bruke negativ energi på det. Han er dommer han er, og du må bare senke skuldrene og akseptere det.

Anonymous poster hash: 4cf4b...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...