Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Det er nå til salgs en 20m2 leilighet uten balkong i Vika i Oslo for 3,1 millioner kroner. Dette må da stoppe snart Anonymous poster hash: d854f...53d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Dette stopper ikke før folk forstår kvaliteten av å bo i fredeligere strøk, og ikke så lenge folk tror at sild i tønne er det eneste saliggjørende. Anonymous poster hash: 31429...5b0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Dette stopper ikke før folk forstår kvaliteten av å bo i fredeligere strøk, og ikke så lenge folk tror at sild i tønne er det eneste saliggjørende. Anonymous poster hash: 31429...5b0 Eller så lenge folk foretrekker å bo der det faktisk skjer noe - spennende jobber, inspirerende miljøer, gode kultur og fritidsmuligheter.. Anonymous poster hash: 62bdc...3a8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Eller så lenge folk foretrekker å bo der det faktisk skjer noe - spennende jobber, inspirerende miljøer, gode kultur og fritidsmuligheter.. Anonymous poster hash: 62bdc...3a8 Vel, det skjer svært mye også utenfor ring 3... Anonymous poster hash: 31429...5b0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Vel, det skjer svært mye også utenfor ring 3... Anonymous poster hash: 31429...5b0 Jeg vet! Jeg bor et godt stykke utenfor ring 3 selv! Poenget mitt er at det er en ganske håpløs forklaring på boligprisene i Oslo at folk ikke har skjønt at det er bedre å bo et annet sted Anonymous poster hash: 62bdc...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå