Gå til innhold

Oppgitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.. Mannen er bussjåfør, og bruker unnskyldningen "jeg har kjørt i hele dag så jeg orker ikke hente i bursdag i kveld".

Kan jeg si "jeg har passet barn i hele dag så jeg orker ikke gjøre det resten av dagen" da? Siden jeg jobber i barnehage? Tror jeg skal gjøre det, bare så mannen skjønner hvor idiotisk det er å bruke det som unnskyldning.

(Ikke misforstå meg, jeg elsker både jobben min og å være sammen med ungene, men jeg er lei at hver gang det er snakk om noe kjøring, om det er bursdager eller treninger, så "kan" ikke han, fordi han har jo kjørt hele dagen.)

Anonymous poster hash: c6600...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. Mannen er bussjåfør, og bruker unnskyldningen "jeg har kjørt i hele dag så jeg orker ikke hente i bursdag i kveld".

Kan jeg si "jeg har passet barn i hele dag så jeg orker ikke gjøre det resten av dagen" da? Siden jeg jobber i barnehage? Tror jeg skal gjøre det, bare så mannen skjønner hvor idiotisk det er å bruke det som unnskyldning.

(Ikke misforstå meg, jeg elsker både jobben min og å være sammen med ungene, men jeg er lei at hver gang det er snakk om noe kjøring, om det er bursdager eller treninger, så "kan" ikke han, fordi han har jo kjørt hele dagen.)

Ser jo at dette er et idiotisk innlegg om et idiotisk problem, men nå var jeg så sur at jeg bare måtte gå for å ikke riste vett i mannen:p

Skrevet

Jeg synes det er helt innafor at du slenger den i retur. I samme omgang kan du dra på restaurant alene å spise middag - du sto tross alt for varmlunsjen i barnehagen den dagen!

Ja, så barnslig er jeg. Dessuten er det forskjell på å kjøre bil og buss. Det synes hvert fall sønnen min ;)

Skrevet

Kan lager mat mens du kjører og henter? Problem løst for dere begge.

Anonymous poster hash: 98fa6...f65

Gjest Antarctica
Skrevet

Han vil nok få et annet syn på tingene hvis du begynner å si det!

Eller svar at det sikkert blir flott for ham å hente barnet på sykkel, så får han frisk luft og trening i stedet 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...