Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Så stygt det nyoppussede soverommet ble. Syntes ikke fargene på veggene passet sammen. Og takvifte med lys, var ikke det umoderne alt på 90-tallet? Anonymous poster hash: 98a99...4f2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Følger ikke gladehjem, men dette minner meg om ungdomsskolen.. :/ "såg dere hvor stygt det var" Anonymous poster hash: 3db37...203
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 ...og samme seng og puter nattbord etc som villa paprika 🙈 Eneste ho er flink til er å få tak i de samme tingene som Camilla. Ho er jo ikke flink interiørmessig. Ho kopierer jo bare alt nedi hver minste detalj. Så utrolig flaut å se på 🙈 Anonymous poster hash: 3620f...83b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Hahaha, hærregud som dere sladrer og bitcher om andre... og ja, minner meg veldig om ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 3ddef...399
Marriet Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Synes soverommet var kjempefint jeg! Skulle ønske jeg hadde sånt soverom.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Så stygt det nyoppussede soverommet ble. Syntes ikke fargene på veggene passet sammen. Og takvifte med lys, var ikke det umoderne alt på 90-tallet? Anonymous poster hash: 98a99...4f2 Javel, og hva så om du ikke liker det. Er det så viktig å få sagt at du måtte lage et innlegg om det her Anonymous poster hash: ccf74...d0a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Synes det er enda verre med de som gidder å bruke tid om dagene til å lese all dritten som bloggerne skriver.....og gi de oppmerksomhet her inne! Anonymous poster hash: 2fe76...604
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes hun er mye flinkere enn Villa Paprika, for hun har hatt samme kjedelig stilen i ti år: "Greige" og rotete. Dessuten skriver ikke Glade Hjem løgn på løgn og skylder alt på andre. Hjelper litt det og. Anonymous poster hash: bd844...8d8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes hun er mye flinkere enn Villa Paprika, for hun har hatt samme kjedelig stilen i ti år: "Greige" og rotete. Dessuten skriver ikke Glade Hjem løgn på løgn og skylder alt på andre. Hjelper litt det og. Anonymous poster hash: bd844...8d8 Glade hjem, er det deg? Anonymous poster hash: ccf74...d0a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Nei, det er det ikke. Anonymous poster hash: bd844...8d8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 Jeg har fulgt villapaprika en stund nå, og måtte inn og sjekke bloggen til gladehjem, herregud det er jo sykt. Hvordan blir ikke dette tatt tak i? Kunne likegjerne ha lest bloggen til villapaprika, det er jo identisk. Anonymous poster hash: 24fe0...896
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes hun er mye flinkere enn Villa Paprika, for hun har hatt samme kjedelig stilen i ti år: "Greige" og rotete. Dessuten skriver ikke Glade Hjem løgn på løgn og skylder alt på andre. Hjelper litt det og. Anonymous poster hash: bd844...8d8 Say what?? 😂😂🙈Sikker på at vi snakker om samme dama og blogg?? 😂😂😂Offf.. Anonymous poster hash: 3620f...83b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #13 Skrevet 6. august 2016 GH mistet til og med samarbeidet med en interiørforhandler når disse ble gjort oppmerksom på at hun kopierte flere blogger.En ting er Camilla men da hun kopierte Stenihavet i sin tekst om det å ha alvorlig sykt barn, forsto jeg at denne damen ikke er frisk og sluttet å følge henne. Anonymous poster hash: 88836...4b9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #14 Skrevet 6. august 2016 Jeg synes hun er mye flinkere enn Villa Paprika, for hun har hatt samme kjedelig stilen i ti år: "Greige" og rotete. Dessuten skriver ikke Glade Hjem løgn på løgn og skylder alt på andre. Hjelper litt det og. Anonymous poster hash: bd844...8d8 Hun kopierer jo tekst fra andre bloggere 🙈😳 Anonymous poster hash: b13a3...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå