Gå til innhold

IKM uke 36


Kladden

Anbefalte innlegg

Noe sånt ja. Men jeg er av natur pessimist og har derfor innfunnet meg med at det ikke gikk denne måneden. Så får det heller bli en positiv overraskelse om utfallet blir et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min IKM har hoppet til mandag da det tok to dager etter siste positive EL-test før tempen gikk opp... håper det er greit at jeg henger litt her likevel :)

 

Solan84 : Hvordan gikk det på samtalen? :) Tenkte på deg i går!

 

Jeg tok en dagstur sammen med en venninne på mandag og følte meg dritt hele dagen, tenkte bare det var stresset med å løpe fra butikk til butikk, samt at det var varmt og klamt overalt. Spesielt på undergrunnen! På vei hjem fikk jeg vondt i ørene og så har snørr og gørr og halsvonde fulgt etter. I går ble jeg sykemeldt litt ut i neste uke og fikk foreskrevet Solvipec comp.

Jeg har hatt en test fra First Response liggende og hadde ikke tenkt å bruke den før søndag. Men så tok jeg en EL-test i dag bare fordi og da den ble noe sterkere svidde jeg av den andre. Jeg har tatt de før og aldri fått den minste antydning til skyggestrek eller noe annet enn blankt, men nå sverger jeg at jeg ser noe!

 

Så da sitter jeg her, gira og tett i huet og vet ikke om jeg bare ser syner eller hva. Ikke tør jeg ta hostesaften jeg fikk heller! Er vel ikke lurt å ta slimløsende hostesaft med varselstrekant hvis man faktisk skulle være gravid!?

 

Sorry, ble litt mye her, mange tenker hehe.

 

Prøvd å ta bilde, men jeg vet ikke om jeg selv klarer å se det på bildene...

 

http://tinypic.com/r/2s8hkev/9

 

http://tinypic.com/r/vxiw3p/9

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Harefrøken!

 

På det første bildet kan jeg såvidt skimte noe, på bilde nr 2 ser jeg ingenting. Spennende!!!

 

Jeg har IKM på søndag, tok en g-test i går (strimmel), og den viste en svaaaaaak strek, men etter fristen. Tok en ny idag, der er det også en svaaaak strek, etter fristen. Bah.

 

Hadde kjemisk på denne tiden i fjor, så jeg orker ikke tenke så mye på det, men gjør det likevel ;)

 

Skulle ønske det kom en test som var klart positiv med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! :)

 

Jeg skal ut og finne meg noen nye tester i dag, venter bare på at smertestillende skal kicke inn hehe.

 

Jeg våknet i natt rundt kvart på fire og måtte på do og drakk da også masse vann på grunn av tørr hals og hosting. Så når jeg da tok en test bare noen timer senere blir det vel ikke like bra som morgenurin, så i natt får jeg bare holde meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Harefrøken!☺️

 

Samtalen på St.Olav gikk veldig bra og vi er klare for oppstart med behandling! Blir kjempespennene😊 Er mer optimistisk enn på lenge.. Hehe.. Veldig godt mottatt og god informasjon.

 

Jeg er enig med Spent og stressa! Ser noe på første bilde, så spennende😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Solan! Ser jo litt forskjellige erfaringer rundt omkring, at folk føler seg som de er på et samlebånd og de som gir informasjon nesten blir mekaniske. Krysser fingrene for at det blir en bra prosess videre også :)

 

Jeg gruer emg litt til å ta ny test i morgen, tror min iver har roa seg og skuffelsen har kommet på forskudd hehe... Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Solan! Ser jo litt forskjellige erfaringer rundt omkring, at folk føler seg som de er på et samlebånd og de som gir informasjon nesten blir mekaniske. Krysser fingrene for at det blir en bra prosess videre også :)

 

Jeg gruer emg litt til å ta ny test i morgen, tror min iver har roa seg og skuffelsen har kommet på forskudd hehe... Blir spennende.

Ja, vi var bra spente på morran på torsdag. Men han legen var veldig flink og ålreit, så tok ikke mange minuttene før jeg følte meg komfortabel. Han beklaget seg de gangene han måtte sitte og se på pc-skjermen, og når han ikke måtte det var fokuset helt og holdent på oss. Samtidig som han var veldig seriøs og informativ, så spøkte han litt innimellom også, så ble veldig avslappet og god atmosfære i rommet😊 Håper virkelig det fortsetter sånn ja👍

 

Har du testa i dag? Krysser fingrene for deg!✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var bra spente på morran på torsdag. Men han legen var veldig flink og ålreit, så tok ikke mange minuttene før jeg følte meg komfortabel. Han beklaget seg de gangene han måtte sitte og se på pc-skjermen, og når han ikke måtte det var fokuset helt og holdent på oss. Samtidig som han var veldig seriøs og informativ, så spøkte han litt innimellom også, så ble veldig avslappet og god atmosfære i rommet Håper virkelig det fortsetter sånn ja

 

Har du testa i dag? Krysser fingrene for deg!✌

 

Åh, så bra, det er så greit når man møter noen som er sånn!

 

Var ingenting der og det var også ett temp-fall, så det var nok ingenting :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah..tok en rfsu-test i går, ikke morgenurin, men tenkte det gikk likevel sidrn jeg ikke hadde vært på toalettet på lenge! Den var negativ som bare det.

 

Kjenner jeg bare går og venter på mensen jeg nå, orker ikke teste mer. Denne måneden er jeg så lei, 13 perioder med negative tester og mensen hver måned tar på. Vet at det ikke er så lenge vi har prøvd, men idag kjenner jeg litt på frustrasjonen.

 

Dagens utblåsning fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen. Vi har vel holdt på ca like lenge.

 

Samboer har lest seg frem til at den jeg mener det er en liten strek på reagerer på mye lavere nivå enn stripsene fra RFSU. Da er det kanskje litt håp enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var så utrolig lettelse. Har jo lest nok om de som føler at de bare er en av mange.. Det var veldig fokus på at de ønsket å hjelpe oss til å få den største gaven av alle❤️

Uff, så kjedelig Harefrøken og Spent&Stressa-igjen. Men håper samboern din har rett, Harefrøken😉

 

Er absolutt lov å føle seg frustrert og etter så mange pp'er.. Sender over klemmer og håper dere snart for 2 streker begge to😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det ikke skjedd noe nytt. Ikm i dag. Har ikke tester hjemme, er egentlig ganske overbevist over at mensen kommer iløpet av morgendagen.

 

Vi sees sikkert i neste gruppe Harefrøken, og da blir det positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...