Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Min som blir 7 om et par måneder har mistet to. Syns alle andre har mistet drøssevis og at de begynner allerede når de er fem!? Første tann mistet han rundt juletider i fjor. Spiller ingen rolle egentlig, men lurer litt på om jeg ser meg blind på de tannløse 😊 Anonymous poster hash: b9c08...224
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 8 år i dag. Har mistet fem tenner. Han er den siste i klassen, men sånn er det med tannfelling i vår familie. Anonymous poster hash: 62e2e...d2b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 8. Mistet den 8. For kanskje ett år siden. Begynte få tenner som 4. Mnd og startet å miste veldig tidlig. Anonymous poster hash: b6fd5...1d2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Min førsteklassing har mistet 6. Anonymous poster hash: 1527e...f4f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Min gutt og snart andreklassing har mistet 4 😊 Anonymous poster hash: 2d953...e3d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Min som blir 7 om et par måneder har mistet to. Syns alle andre har mistet drøssevis og at de begynner allerede når de er fem!? Første tann mistet han rundt juletider i fjor. Spiller ingen rolle egentlig, men lurer litt på om jeg ser meg blind på de tannløse 😊 Anonymous poster hash: b9c08...224 Det virker som to faktisk er lite! Han er litt umoden på noen ting, ikke helt tørr om natten, svimer rundt og greier i liten grad å være selvstendig på praktiske ting som klær, komme seg avgårde mm. Vet ikke om dette henger litt sammen? Selvfølgelig verdens søteste med et stort ordforråd, rikt indre liv som han deler og en kløpper til å klatre (måtte bare nevne det ❤️😂). Anonymous poster hash: b9c08...224
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Det virker som to faktisk er lite! Han er litt umoden på noen ting, ikke helt tørr om natten, svimer rundt og greier i liten grad å være selvstendig på praktiske ting som klær, komme seg avgårde mm. Vet ikke om dette henger litt sammen? Selvfølgelig verdens søteste med et stort ordforråd, rikt indre liv som han deler og en kløpper til å klatre (måtte bare nevne det ❤️😂). Anonymous poster hash: b9c08...224 Det var hi og takk for svar 😊 Anonymous poster hash: b9c08...224
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Det virker som to faktisk er lite! Han er litt umoden på noen ting, ikke helt tørr om natten, svimer rundt og greier i liten grad å være selvstendig på praktiske ting som klær, komme seg avgårde mm. Vet ikke om dette henger litt sammen? Selvfølgelig verdens søteste med et stort ordforråd, rikt indre liv som han deler og en kløpper til å klatre (måtte bare nevne det ❤️😂). Anonymous poster hash: b9c08...224 Når mistet han første da? Min 5-åring (snart 6) har ikke mistet noen, og ingen antydning til noen løse tenner heller.. Til hennes store sorg 😉 Anonymous poster hash: 40e46...904
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Når mistet han første da? Min 5-åring (snart 6) har ikke mistet noen, og ingen antydning til noen løse tenner heller.. Til hennes store sorg 😉 Anonymous poster hash: 40e46...904 He he, heldigvis bryr han seg lite 😊. Han mistet første et par måneder etter han fylte seks. Anonymous poster hash: b9c08...224
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 De er 6 år og har mistet 8 tenner hver. Anonymous poster hash: 33f09...026
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 He he, heldigvis bryr han seg lite 😊. Han mistet første et par måneder etter han fylte seks. Anonymous poster hash: b9c08...224 Her sjekkes alle tennene (jeksler inkludert) hver morgen og kveld 😂😂 Anonymous poster hash: 40e46...904
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Sen tannfelling er bare en fordel det da, jo eldre de blir før de voksne tennene kommer jo kortere tid å få hull i dem på 👍 Anonymous poster hash: 1c8a0...e32
kvirrevittt Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Jenta her var skikkelig frustrert i 1.klasse, for ho var den einaste som ikkje hadde mista tenner. Eg sa at det var jo berre fint, for voksentennene skal jo holde livet ut. No har ho mista 3, forrige var pitte litt laus på lørdag og ho røska den ut måndags morning for det var litt vondt å spise med laus tann. No har ho to nesten lause tenner oppe, får sjå kor lang tid det tar før ho riv dei ut også, AU! Sønn var vel ca like gammel då han mista sine første tenner, og når eg tenker over det så var dei ca like høge på den tida, ca 117 cm. Munnen må kanskje bli stor nok for voksentennene, eller skjelettet veks litt seint ifh til klassekammerater (synsing frå mi side)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Vår som nettopp ble 7 år har mistet to. Han er ikke noe vimsekopp eller sen på andre ting 😉 så dette er nok like individuelt som alt annet 😊 Anonymous poster hash: a19e9...132
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Sju år og fire måneder gammel gutt her. Han har mistet tre tenner, og den fjerde er løs. Den første datt ut litt etter sjuårsdagen. Storesøster var også litt sein med tannfelling. Anonymous poster hash: 4bfc4...f7e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #20 Skrevet 5. august 2016 Har en som begynner i 1 klasse Har mista 8 tenner. Ikke mista noen det siste halvåret. Anonymous poster hash: 60f21...d93
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 7 år om en måned og har mistet tre tenner. Har en løs tann som straks faller ut. Mister sin første tann da han var 6 år og tre måneder. Jeg selv og mistet tenner litt senere enn mange av de andre jevnaldrende. Anonymous poster hash: 4728f...51a
Mrs. Kaizer Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 7 år om et par uker. Har nettopp, for noen dager siden, mistet sin første tann. Galkrye!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #24 Skrevet 5. august 2016 Der kan variere veldig i samme søskenflokk også Eldste her fikk på regulering i 6.klasse,da var alle de nye tennene på plass Lillebror skal opp i 7.klasse nå og har fremdeles mange melketenner så reguleringen må bare vente en stund til Anonymous poster hash: 1c8a0...e32
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #25 Skrevet 5. august 2016 Ingen! Han er desemberbarn, da, så han er yngre enn alle andre i klassen sin. Men ikke antydning til løse tenner, og vi kjenner OFTE etter, kan du si. Anonymous poster hash: 193ab...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå