Gå til innhold

Så skuffet over min eksmann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skiltes som venner.

Mens vi fremdeles var gift og bodde sammen hadde han en affære med ei dame. Jeg ble selvsagt lei meg, men ville ikke ha noe med henne å gjøre. Hun ville snakke med meg osv, men jeg ba om å få være i fred. Årene som fulgte oppførte hun seg svært skremmende overfor meg... Hun kopierte håret mitt, klesstilen, begynte på samme treningssenter som meg, ringte kollegaer og venner av meg og spurte om ting vedrørende meg osv. En gang stod hun utenfor jobben min også.

Hun har fulgt etter meg i bil m.m.

Hevder hun ikke klarer å la være for hun er så glad i min eksmann.

Vi gikk hvert til vårt for omlag 1 år siden, og alt har gått knirkefritt. Vi bor 300 m fra hverandre og samarbeider suverent om ungene.

Så, i forrige uke ringer han og forteller at han og "the crazy stalker" er blitt sammen. Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe, men likevel føler jeg sviktet og krenket av barnefar. Jeg er moren til hans barn og denne dama måtte få besøksforbud mot å oppsøke meg.

Jeg ønsker selvsagt ikke den dama i nærheten av mine små.

Dette er en veldig lei situasjon å være i.

Jeg hadde ønsket min eksmann å få seg ny kjæreste og oppleve kjærligheten igjen, men denne så jeg ikke komme.

Han unnskylder henne med at hun var så forelsket og lei seg.

Jeg er dypt fortvilet.

Hva gjør jeg nå???

Anonymous poster hash: abf8f...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skiltes som venner.

Mens vi fremdeles var gift og bodde sammen hadde han en affære med ei dame. Jeg ble selvsagt lei meg, men ville ikke ha noe med henne å gjøre. Hun ville snakke med meg osv, men jeg ba om å få være i fred. Årene som fulgte oppførte hun seg svært skremmende overfor meg... Hun kopierte håret mitt, klesstilen, begynte på samme treningssenter som meg, ringte kollegaer og venner av meg og spurte om ting vedrørende meg osv. En gang stod hun utenfor jobben min også.

Hun har fulgt etter meg i bil m.m.

Hevder hun ikke klarer å la være for hun er så glad i min eksmann.

Vi gikk hvert til vårt for omlag 1 år siden, og alt har gått knirkefritt. Vi bor 300 m fra hverandre og samarbeider suverent om ungene.

Så, i forrige uke ringer han og forteller at han og "the crazy stalker" er blitt sammen. Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe, men likevel føler jeg sviktet og krenket av barnefar. Jeg er moren til hans barn og denne dama måtte få besøksforbud mot å oppsøke meg.

Jeg ønsker selvsagt ikke den dama i nærheten av mine små.

Dette er en veldig lei situasjon å være i.

Jeg hadde ønsket min eksmann å få seg ny kjæreste og oppleve kjærligheten igjen, men denne så jeg ikke komme.

Han unnskylder henne med at hun var så forelsket og lei seg.

Jeg er dypt fortvilet.

Hva gjør jeg nå???

Anonymous poster hash: abf8f...5e9

Så lenge hun ikke skader barna dine, kan du ikke gjøre noen ting. Dessverre.

Anonymous poster hash: 96bdb...b4e

Skrevet

Jeg skjønner følelsene dine men det er ingneting du kan gjøre dessverre. Men forhåpentligvis vil det bli slutt når Pappan ser at dette forholdet får samarbeidet til å lide. For jeg kan ikke skjønne annet enn at det vil skape problemer hvis hun har vært så opphengt i deg.

Jeg ble svært krenket og såret da Pappan her plutselig ble sammen dama som ødela mulighetene våre for å forbli sammen. Pappan og jeg er gode venner men hun hater meg og det faktum at jeg og Pappan er venner. Jeg gnir det mere inn ved å bli litt lenger og sitte og prate og le hos de når jeg er der pga et eller annet med barna. Barna koser seg med at jeg og Pappan er sammen og ler og hun irriterer seg. Vinn-vinn.

Skrevet

Jeg skjønner følelsene dine men det er ingneting du kan gjøre dessverre. Men forhåpentligvis vil det bli slutt når Pappan ser at dette forholdet får samarbeidet til å lide. For jeg kan ikke skjønne annet enn at det vil skape problemer hvis hun har vært så opphengt i deg.

Jeg ble svært krenket og såret da Pappan her plutselig ble sammen dama som ødela mulighetene våre for å forbli sammen. Pappan og jeg er gode venner men hun hater meg og det faktum at jeg og Pappan er venner. Jeg gnir det mere inn ved å bli litt lenger og sitte og prate og le hos de når jeg er der pga et eller annet med barna. Barna koser seg med at jeg og Pappan er sammen og ler og hun irriterer seg. Vinn-vinn.

Tviler på at en familiefar som splittet familien på grunn av elskerinna, vil avslutte forholdet til henne på grunn av dårlig samarbeid. Han har jo valgt henne igjen og igjen.

Anonymous poster hash: 96bdb...b4e

Skrevet

Høres ut som en thrillerfilm 😕du får satse på at det ikke varer

Anonymous poster hash: ce2f1...73c

Skrevet

Så han velger en stalker over egne unger?

Anonymous poster hash: 6060f...c5b

Gjest Antarctica
Skrevet

Oj.

Tror jeg hadde vært fristet til å si at han på den måten saboterer det gode samarbeidet og tvinger meg til å flytte. Dama er jo ikke frisk.

Jeg har faktisk også hatt en crazy stalker, og jeg satte bare foten ned: vårt barn fikk ikke være sammen med henne selv om min eks hadde kontakt med henne. Jeg nektet.

Skrevet

Oj.

Tror jeg hadde vært fristet til å si at han på den måten saboterer det gode samarbeidet og tvinger meg til å flytte. Dama er jo ikke frisk.

Jeg har faktisk også hatt en crazy stalker, og jeg satte bare foten ned: vårt barn fikk ikke være sammen med henne selv om min eks hadde kontakt med henne. Jeg nektet.

Kan jeg spørre hvordan det gikk? Jeg fatter ikke at noen mennesker er dumme bok til å i det hele tatt ha kontakt med en gal stalker...

Skrevet

Hadde faktisk flyttet til en annen kant av landet.

Anonymous poster hash: 466ba...201

Skrevet

Den eksmannen din er jo helt stokk dum, Hi. Hun har vel greid å gre hans mannlige ego med hårene til han blir blind for alle fakta. Han får nok som han fortjener.

Bare så synd han lar barna sine bli involvert i dette.

Har hun plaget deg i det siste? Det er ganske alvorlig når det måtte besøksforbud til for å holde henne unna deg.

Jeg tror jeg hadde tatt en tur innom politiet og spurt om råd. Videre ville jeg muligens også spurt barnevernet om råd. Dama har hatt en slik adferd at jeg mener det er god grunn til å ville beskytte barna mot henne.

Anonymous poster hash: 0674a...1f8
Skrevet

Virker som ho prøver å være deg og ta over din rolle. Minner meg om en thriller jeg har sett ( husker ikke navn)

Skrevet

Virker som ho prøver å være deg og ta over din rolle. Minner meg om en thriller jeg har sett ( husker ikke navn)

Single White female med Bridget Fonda

Anonymous poster hash: 54562...35f

Skrevet

Minner mer om hånden som rører ved vuggen.

Skrevet

Minner mer om hånden som rører ved vuggen.

Ja det var den filmen jeg tenkte på.

Skrevet

så lenge hun er snill med barna og faren er en god far, kan du dessverre ikke nekte,men skjønner deg veldig godt

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan jeg spørre hvordan det gikk? Jeg fatter ikke at noen mennesker er dumme bok til å i det hele tatt ha kontakt med en gal stalker...

Hun var hans eks. Han måtte ha kontakt på ett eller annet nivå pga felles barn.

Tror virkelig ikke han klarte å se hvor skrullete hun var den gangen de ble sammen, da var de 20-21 år og uerfarne.

Det gikk ikke så veldig bra i den forstand at barnet fikk ganske lite kontakt med faren også i en periode. Et lite offer sett fra mitt ståsted, men det farger jo oppveksten.... De har et ok forhold i dag, men han er jo mest blitt oppdratt av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...