Gå til innhold

Er badelandet ved dyreparken verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir isåfall noen timer den ettermiddagen vi kommer. Badelandet stenger 19 og dyreparken kl 17, så selv om alternativet er dyreparken som bare koster 100 ekstra per person for en ekstra dag, så tror jeg det badelandet er bedre siden det blir veldig kort tid i dyreparken...

Er badelandet verdt prisen? Hvir fantastisk er det? Sammenlikne gjerne med Lalandia Billund, for der har vi vært. :-)

Anonymous poster hash: 04578...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gutter på 9 og 7 elsket det ihvertfall. De holdt ut der en hel dag. Har ikke vært i den i Danmark...men vil vel tro den er mye større.

Anonymous poster hash: 5d0c1...993

Skrevet

Lalandia var dårlig synes vi.

Badelandet i dyreparken er sikkert bra.

Anonymous poster hash: 48115...513

Skrevet

Når skal dere? Trodde dyreparken stengte klokken 20.00, gjorde hvertfall det forrige uke

Anonymous poster hash: b6ebb...79d

Skrevet

Vi bor like ved, og har pleid å ha årskort, men har ikke i år. Barna er lei av dyreparken, men savner Badelandet.

Vi har vært mange, hele dager i badelandet i løpet av en sesong med årskort. Barna koser seg like mye hver gang.

Men å betale full pris for et par ettermiddagstimer, det må dere vurdere om det er verdt... Aquarama er billigere, og også et deilig sted for voksne og barn. Og vannet er varmere enn badeland, det er i hvert fall et pluss for meg!

Anonymous poster hash: 0ef16...097

Skrevet

Det er ikke oppvarmet vann, så du er avhengig av fint og varmt vær

Anonymous poster hash: 3ce55...eac

Skrevet

Er det ikke oppvarmet vann inne heller?

Skrevet

Er det ikke oppvarmet vann inne heller?

Vi var der på onsdag. Da var det godt og varmt vann både ute og inne. Var der med fire barn i alderen 7, 8, 10 og 11 år. De hadde det strålende og badet fra 10.30 til 18.30. Hadde det vært opp til dem, hadde de blitt der mye lengre. Absolutt verdt pengene synes nå jeg.

Anonymous poster hash: ffd94...9ec

Skrevet

Jovisst er det oppvarmet, var der for to uker siden og vannet var varmt og godt.

Er også flere deilig varme basseng innendørs.

Anonymous poster hash: 37bf3...f44

Skrevet

Vannet er oppvarmet både ute og inne. Var vel rundt 28 grader i vannet når vi var der for i mnd siden.
Skrevet

Det blir isåfall noen timer den ettermiddagen vi kommer. Badelandet stenger 19 og dyreparken kl 17, så selv om alternativet er dyreparken som bare koster 100 ekstra per person for en ekstra dag, så tror jeg det badelandet er bedre siden det blir veldig kort tid i dyreparken...

Er badelandet verdt prisen? Hvir fantastisk er det? Sammenlikne gjerne med Lalandia Billund, for der har vi vært. :-)

Vi syns det var verdt det! Superstas å bade ute😃og digg og fint inne😊

Anonymous poster hash: 57f7c...011

Skrevet

Når skal dere? Trodde dyreparken stengte klokken 20.00, gjorde hvertfall det forrige uke

Anonymous poster hash: b6ebb...79d

Anonymous poster hash: 4b2ff...6fc

Skrevet

De stenger 17 når det ikke er fellesferie :)

Skrevet

De stenger 17 når det ikke er fellesferie :)

Snart begynner den å stenge 15.00

Anonymous poster hash: ead0a...7e1

Skrevet

Vet ikke om vi hadde giddet betale om vi bare hadde noen få timer tilgjengelig..

Men vi var der for to år siden og brukte nesten hele dagen der. Frøkna var da litt for gammel til å synes at kardemommeby og kaptein sabeltann var gøy, men hadde heller ikke tålmodighet til å bare gå rundt og se på dyrene i flere timer (som jeg gjerne gjør :P ). Da var badeland midt i blinken, hun elsker å bade og ta vannsklier. :)

Anonymous poster hash: 8b752...a03

Skrevet (endret)

Vi var der for 2 dager siden. Veldig fint og flere vannsklier, oppvarmede basseng og hinderløype som lå i vannet ved siden av badelandet. Det stengte klokken 19.

Endret av *Smiley*
Skrevet

Vi betalte bare 100 kroner ekstra per pers for å komme inn i badeland, så da syns jeg det var verdt det. Koste oss masse. Husk å ta vare på dyreparkbiletten, for ellers koster det mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...