Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Vurderer det men er sånn i tvil... Anonymous poster hash: 8edd8...ef4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Mats er flott!! Min bror heter det, men foretrekker Mads. Anonymous poster hash: d35de...4fe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Min bror heter også Mats! 👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: c9e6b...471
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Min bror heter også Mats! 👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: c9e6b...471 Vedder på at han er like snill som min bror! Anonymous poster hash: d35de...4fe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Kanskje dere er søstre 😛🙈 Anonymous poster hash: 8edd8...ef4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Jeg foretrekker også Mads istedet for Mats. Anonymous poster hash: 32bf7...7bf
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Vedder på at han er like snill som min bror! Anonymous poster hash: d35de...4fe Et kvalitetsnavn uten tvil 😊 Anonymous poster hash: c9e6b...471
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Mads ser helt åndssvakt ut. Mats er ok. Anonymous poster hash: a34cb...be2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Kjenner to voldelige kriminelle som heter det så for meg er navnet negativt ladet. Men navnet i seg selv er egentlig helt ok. Mats er greit, Mads liker jeg ikke. Anonymous poster hash: 924cf...43e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Veldig fint navn:) Finest skrevet Mats. Anonymous poster hash: 7df9b...f0c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Mats er veldig fint! Hvis jeg skulle laget en topp 5 liste så hadde det vært med der :-) Anonymous poster hash: dd9cb...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Min sønn heter Mads så elsker det navnet. Det å skrive navnet med d er en mening med for han. Anonymous poster hash: caea2...de8
☆☆☆ Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Mats er fint. Når eg les Mads tenker eg dansk uttale, sjølv om eg veit at mange skriv Mads når dei meinar Mats.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Fint, foretrekker Mads 😊 Anonymous poster hash: e07f2...54d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Flott navn ! Sikkert tilfeldig men alle jeg kjenner som heter Mats er veldig kjekke Anonymous poster hash: ffbae...d1a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Har selv en Mads, så liker det navnet veldig godt!!😁 Anonymous poster hash: 3e747...bcd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #19 Skrevet 6. august 2016 Har aldri likt det. Mats er finere enn Mads, hvertfall.. Anonymous poster hash: 960fd...166
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #20 Skrevet 6. august 2016 Fint! Med t. Liker også Mattis og Mathias! Synes alle de navnene er fine! Anonymous poster hash: 7be39...877
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. august 2016 #21 Skrevet 6. august 2016 Liker Mats, kjenner flere gode gutter som heter det
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #22 Skrevet 6. august 2016 Flott navn. Kjenner ingen som heter det, men ser for meg en snill, koselig å omtenksom gutt når jeg hører det navnet, vet ikke helt hvorfor egentlig ;-) Anonymous poster hash: 47c3e...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå