Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mats?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det men er sånn i tvil...

 

Anonymous poster hash: 8edd8...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mats er flott!! Min bror heter det, men foretrekker Mads.

 

Anonymous poster hash: d35de...4fe

Skrevet

Min bror heter også Mats! 👍🏻👍🏻

 

Anonymous poster hash: c9e6b...471

Skrevet

Min bror heter også Mats! 👍🏻👍🏻

 

Anonymous poster hash: c9e6b...471

Vedder på at han er like snill som min bror!

 

Anonymous poster hash: d35de...4fe

Skrevet

Kanskje dere er søstre 😛🙈

 

Anonymous poster hash: 8edd8...ef4

Skrevet

Jeg foretrekker også Mads istedet for Mats.



Anonymous poster hash: 32bf7...7bf
Skrevet

Vedder på at han er like snill som min bror!

 

Anonymous poster hash: d35de...4fe

Et kvalitetsnavn uten tvil 😊

 

Anonymous poster hash: c9e6b...471

Skrevet

Mads ser helt åndssvakt ut. Mats er ok.

 

Anonymous poster hash: a34cb...be2

Skrevet

Kjenner to voldelige kriminelle som heter det så for meg er navnet negativt ladet.

Men navnet i seg selv er egentlig helt ok.

Mats er greit, Mads liker jeg ikke.

 

Anonymous poster hash: 924cf...43e

Skrevet

Veldig fint navn:) Finest skrevet Mats.

 

Anonymous poster hash: 7df9b...f0c

Skrevet

Mats er veldig fint! Hvis jeg skulle laget en topp 5 liste så hadde det vært med der :-) 



Anonymous poster hash: dd9cb...e3e
Skrevet

Min sønn heter Mads så elsker det navnet. Det å skrive navnet med d er en mening med for han.

 

Anonymous poster hash: caea2...de8

Skrevet

Kjempe fint både Mats og Mads :)

Skrevet

Mats er fint. Når eg les Mads tenker eg dansk uttale, sjølv om eg veit at mange skriv Mads når dei meinar Mats.

Skrevet

Fint, foretrekker Mads 😊

 

Anonymous poster hash: e07f2...54d

Skrevet

Flott navn !

Sikkert tilfeldig ;) men alle jeg kjenner som heter Mats er veldig kjekke ;)

 

Anonymous poster hash: ffbae...d1a

Skrevet

Har selv en Mads, så liker det navnet veldig godt!!😁

 

Anonymous poster hash: 3e747...bcd

Skrevet

Har aldri likt det. Mats er finere enn Mads, hvertfall..

 

Anonymous poster hash: 960fd...166

Skrevet

Fint! Med t. Liker også Mattis og Mathias! Synes alle de navnene er fine!

 

Anonymous poster hash: 7be39...877

Skrevet

Liker Mats, kjenner flere gode gutter som heter det

Skrevet

Flott navn.

Kjenner ingen som heter det, men ser for meg en snill, koselig å omtenksom gutt når jeg hører det navnet, vet ikke helt hvorfor egentlig ;-)

 

Anonymous poster hash: 47c3e...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...