Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Er det noen her som skal? Kjører dere eller tar buss? Jeg er sånn i tvil hva vi sksl gjøre med transport Anonymous poster hash: cdd0c...5b5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Om du skal kjøre bør du være tidlig ute. Det kan bli vanskelig med parkering. Anbefaler deg å ta buss Anonymous poster hash: 26b03...f0b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Går ☺️Har så kort vei at vi slipper å styre med bil/buss ☺️ Anonymous poster hash: bcbf0...a79
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Vi kommer med bil. Bor et stykke unna Anonymous poster hash: 2cf26...62d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Vi kommer med bil. Bor et stykke unna Anonymous poster hash: 2cf26...62d Nei så feil. Vi skal på den idag Anonymous poster hash: 2cf26...62d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Var på konsert med dem for en uke siden. Hadde ca 1,5 time å kjøre og det gikk ikke buss. Jeg og en venninne kjørte sammen og vi dro tidlig for å være sikkret parkering. Veldig glad for det. En annen venninne av oss kom like før det startet og de måtte gå langt fra parkeringsplassen til konsert område. Hadde det gått buss, så hadde vi heller tatt bussen 😊 Anonymous poster hash: dd1c8...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå