Gå til innhold

Markus og martinus konsert os i morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som skal?

Kjører dere eller tar buss? Jeg er sånn i tvil hva vi sksl gjøre med transport

 

Anonymous poster hash: cdd0c...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal kjøre bør du være tidlig ute. Det kan bli vanskelig med parkering. Anbefaler deg å ta buss :)

 

Anonymous poster hash: 26b03...f0b

Skrevet

Går ☺️Har så kort vei at vi slipper å styre med bil/buss ☺️

 

Anonymous poster hash: bcbf0...a79

Skrevet

Vi kommer med bil. Bor et stykke unna

 

Anonymous poster hash: 2cf26...62d

Skrevet

Vi kommer med bil. Bor et stykke unna

 

Anonymous poster hash: 2cf26...62d

 

Nei så feil. Vi skal på den idag

 

Anonymous poster hash: 2cf26...62d

Skrevet

Var på konsert med dem for en uke siden. Hadde ca 1,5 time å kjøre og det gikk ikke buss. Jeg og en venninne kjørte sammen og vi dro tidlig for å være sikkret parkering. Veldig glad for det. En annen venninne av oss kom like før det startet og de måtte gå langt fra parkeringsplassen til konsert område.

 

Hadde det gått buss, så hadde vi heller tatt bussen 😊

 

Anonymous poster hash: dd1c8...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...