Gå til innhold

Navnet Storm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen elsker det, jeg er veldig usikker.. Får litt hundenavn følelse av det😁

Anonymous poster hash: 4ea3c...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint!!

Anonymous poster hash: 239ab...14e

Skrevet

Hotell Cæsar...

Anonymous poster hash: 0f204...546

Skrevet

Viss det blir tvillingar kan de kalle dei Storm og Yr.

Skrevet

Kjenner tre Stormer, og alle lever i høyeste grad opp til navnet sitt😁 Så for meg er det dessverre et rampenavn enn så lenge.

Anonymous poster hash: aa810...34d

Skrevet

Synes det er litt hardt. Men det er helt ok. Finnes finere navn

Skrevet

Litt "unge mødre"-vibes, føler det er ett av vår tids Ronny/Johnny.

Skrevet

Virkelig ikke hundenavn. Ikke begeistret for navn som Storm selv, men det er bare min smak og stil. Hvis du liker navnet ellers et det bare å gå for det, hvis ikke kan du jo prøve å finne andre i samme gate (eller helt andre) som mannen din kan like. :)

Anonymous poster hash: 79c7a...d98

Skrevet

Liker ikke! Mannen elsker det, og prøvde å overtale meg med alle tre guttene, men jeg liker det bare ikke. Da ville han ha Bjørn eller Ravn, det er jo i samme gate mener jeg.

Skrevet

Liker ikke! Mannen elsker det, og prøvde å overtale meg med alle tre guttene, men jeg liker det bare ikke. Da ville han ha Bjørn eller Ravn, det er jo i samme gate mener jeg.

Det er det da virkelig ikke. Bjørn er jo et navn som er myyye brukt her i landet, men ikke i denne generasjonen. Ravn er et navn som dukker flittig opp i steinermiljøet og Storm har ofte veldig unge foreldre

Anonymous poster hash: ecab2...0ea

Skrevet

Huff.

Hater når folk velger tilfeldige substantiver og påstår det er navn...

Kall ungen Storm, Bris, Kuling, Orkan eller Vindpust, hva som helst. Men la det være kjælenavnet hans, slik at han kan velge å bruke sitt egentlige navn i stedet når han vil.

Anonymous poster hash: cc87f...7b6

Skrevet

Vet om flere som heter det, så det er ikke så uvanlig som å kalle barna Måne og Sol, f.eks. Men selv er jeg ikke glad i slike alternativ-lignende navn.

Anonymous poster hash: 2ba7e...255
Skrevet

Synes det er litt risky å kalle et barn Storm. Kjedelig å være en forsiktig og beskjeden gutt når man bærer et sånt navn.

Anonymous poster hash: bf13b...3b7

Skrevet

Det går jo an, ikke stygt akkurat, men liksom ikke spesielt fint heller.

Anonymous poster hash: 41634...569

Skrevet

Ikke hundenavn, men liker det ikke. Storm, Odin, Loke.. Får dårlige vibber av det

Anonymous poster hash: ccb73...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...