Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #26 Skrevet 5. august 2016 5 år og klipper seg hos frisør. Klipper hos en flink utlending og betaler 150 kr pr gang. Mannen klipper seg og der. Maskinklipp er det værste jeg ser. Synes det er rart at så mange ikke bryr seg om hvordan guttene ser ut, mens jentene alltid skal se så fine ut med langt hår med fine spenner og strikk i. Anonymous poster hash: ce6d0...412
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #27 Skrevet 5. august 2016 Min var 1.5 første gang jeg klippet han, da hadde han langt hår. Jeg klipper med saks, lært via youtube Har klippet han kanskje 5 ganger. Han er 2.5 nå. Vi har kun barbermaskin og vil ikke barbere han, syns det er artig å klippe han selv. Anonymous poster hash: 0b1c3...d54
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #28 Skrevet 5. august 2016 5 år og klipper seg hos frisør. Klipper hos en flink utlending og betaler 150 kr pr gang. Mannen klipper seg og der. Maskinklipp er det værste jeg ser. Synes det er rart at så mange ikke bryr seg om hvordan guttene ser ut, mens jentene alltid skal se så fine ut med langt hår med fine spenner og strikk i. Anonymous poster hash: ce6d0...412 Enig! Kommer ikke til å kjøpe sånn maskin. Klipper han selv så lenge jeg orker, jeg er flink nok til det. Anonymous poster hash: 0b1c3...d54
Marriet Skrevet 5. august 2016 #29 Skrevet 5. august 2016 Her går hele husholdningen til mammas-salong AS. Bortsett fra mora sjøl.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #30 Skrevet 5. august 2016 Har klippet han hjemme til nå, han er snart 2 år. Blir litt hakkete her og der men pyttpytt Jeg har gått på frisørskole (uten å fullføre lærlingtiden) så jeg har jo litt teknikker inne. Men blir nok frisør mot jul/etter nyttår Anonymous poster hash: 939b8...38b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #31 Skrevet 5. august 2016 Ja. Klipper hos to forskjellige frisører litt etter som hvor det passer. Begge tar 150 kr og er veldig flinke, og veldig hyggelige. Sønnen min klipper seg ikke hos hvem som helst, men disse er godkjente av han😊 Han er straks 7. Tør ikke å klippe selv, gjorde det en gang når han var et år og slår mer. Ble sånn hjelmsveis på panneluggen 😄 Anonymous poster hash: 07bfa...fc4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #32 Skrevet 5. august 2016 Ja. Klipper hos to forskjellige frisører litt etter som hvor det passer. Begge tar 150 kr og er veldig flinke, og veldig hyggelige. Sønnen min klipper seg ikke hos hvem som helst, men disse er godkjente av han😊 Han er straks 7. Tør ikke å klippe selv, gjorde det en gang når han var et år og slår mer. Ble sånn hjelmsveis på panneluggen 😄 Anonymous poster hash: 07bfa...fc4 *aldri ikke slår 😉 Anonymous poster hash: 07bfa...fc4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #33 Skrevet 5. august 2016 Vi koster på oss å klippe guttene hos frisør fordi jeg synes barberte gutter ikke er noe pent. Dessuten er det ikke så dyrt mtp at vi bruker masse penger på skikkelige klær, fritidsutstyr og utflukter mm. Det blir litt feil for meg å da skulle spare inn masse penger på hårsveisen, som i seg selv er med på å presentere seg selv for omverdenen. Anonymous poster hash: 59361...1ca
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #34 Skrevet 5. august 2016 Mannen klipper seg selv og våre tre gutter. Han er flink, og får til pen overgang mellom det maskinklippede på siden, og det lengre håret på toppen. Hender han klipper meg også. Jeg har langt hår som klippes "rett av"😊 Anonymous poster hash: 3b1bd...fad
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #35 Skrevet 5. august 2016 Klipper seg hos frisør, må innrømme at jeg ikke synes barbert er noe fint :/ Anonymous poster hash: 1dd7e...636 Nå er det ikke sånn at det enten frisørklipp eller barbert... Anonymous poster hash: 35192...1df
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #36 Skrevet 5. august 2016 Gutten vår er livredd for høye lyder og barbermaskin Da blir det saks hos frisøren Anonymous poster hash: 44242...743
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #37 Skrevet 5. august 2016 Min 6-åring går til frisør. Det har han gjort siden han var 3,5. Han skal jo helst se tøff ut på håret! Anonymous poster hash: 11129...24d
Anyne Skrevet 5. august 2016 #38 Skrevet 5. august 2016 Maskinklipt er ikke fint i mine øyne. Her klippes de små i nakken og rundt ørene av meg og går til frisøren når det er for langt på hele hodet. Da slipper jeg unna med ca 4. Ganger i året og de ser alltid velstelte ut på hodet. Det er så mange gutteforeldre som er slappe på dette!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #39 Skrevet 5. august 2016 Virkelig stygt med hjemmeklipte og/eller maskinklipte gutter.....kun for at foreldre ikke gidder å bruke penger på det. Verste er at de synes de er like flinke som frisørene.....tragisk. Anonymous poster hash: 3734c...fd6
Snøfnugget Skrevet 5. august 2016 #41 Skrevet 5. august 2016 Klipper toåringen med kam og saks. Klipper ofte og lite, men håret vokser som ugress. Har halvlang lengde på håret.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #42 Skrevet 5. august 2016 Jeg syns ikke maskinklipp er noe fint på små gutter. Ikke før de blir 5-6 kanskje. Klipper selv hjemme med saks Anonymous poster hash: 0a333...ce7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #43 Skrevet 5. august 2016 Eller gjør dere det selv? Synes det er et ran å betale 400 hodet 4-5 ganger i året, men jeg tør ikke gjøre det selv heller. Har aldri klippet noen! Kjenner ingen som kan heller... De har tjukt, nordisk hår, som vokser veldig fort, så det må klippes. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: a59b0...c8a Ja, klipper hos frisør. Dyrt, men jeg går da til frisør selv så hvorfor skal jeg ikke bruke penger på frisør til sønnen min? Synes de som får sånn Maskinklipp hjemme ofte ser litt stusselig ut og minner meg om unger som fikk lus i gamle dager. De ble snauklipt m maskin Anonymous poster hash: c3748...702
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #44 Skrevet 5. august 2016 Pappan klipper dem , de har tykt hår alle sammen og vi lar dem ha hår , ikke kort kort maskinklipp. Litt sånn som de i Brødrene Løvehjerte og Mio min Mio filmene på håret . Anonymous poster hash: e6239...ea2 Samme her ❤️ De er så fine med hår 😍💕 Anonymous poster hash: 453ee...0b3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #45 Skrevet 5. august 2016 Jeg som sa jeg finner en flink innvandrer frisør. Er av og til på senteret og klipper, et eller Nikita etc. De er ikke noe flinkere, og de bruker like mye maskin som innvandrerfrisøren, eller pappaen når han gjør det selv. Det er ikke sånn at frisørene ikke bruker maskin på guttungene. Anonymous poster hash: 09d6a...d63
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #46 Skrevet 5. august 2016 Virkelig stygt med hjemmeklipte og/eller maskinklipte gutter.....kun for at foreldre ikke gidder å bruke penger på det. Verste er at de synes de er like flinke som frisørene.....tragisk. Anonymous poster hash: 3734c...fd6 Javel? Du synes dette er tragisk? Det kan jeg i såfall leve med.
MammantilNurket Skrevet 5. august 2016 #47 Skrevet 5. august 2016 Herr Sønn har blonde krøller. Han klippes hjemme. Livredd for at han skal komme til frisøren og få "typisk gutteklipp" *grøss*
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #48 Skrevet 6. august 2016 Javel? Du synes dette er tragisk? Det kan jeg i såfall leve med. Samme sveis som gutten min får hos frisøren. Om jeg kunne klippe selv hadde jeg selvsagt gjort det. Man skal være rimelig vrang om man får vridd det til noe negativt altså! Anonymous poster hash: cfc75...ccb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #49 Skrevet 6. august 2016 Når startet dere forresten å klippe guttene deres? Anonymous poster hash: f5c7b...55a Min var 9-10 mnd. Har arvet hårveksten til sin mor. Og faren vil ikke at han skal ha langt hår;-) Anonymous poster hash: 09e21...48d
Guttaboys Skrevet 6. august 2016 #50 Skrevet 6. august 2016 7 åringen vil til frisør, så det får han lov til. Han er der bare to ganger i året. Før jul og før 17. mai. 4 åringen vil ikke til frisør. Vi bruker maskin på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå