Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Samsover m snupp på fire mnd. Hadde vært kjekt å kunne flytte på henne uten å røre så mye på henne når hun sover. Babynest, er det noe poeng å kjøpe det nå? Eller brukes de stort sett til nyfødte? Anonymous poster hash: 896eb...441
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Babynest frarådes pga økt fare for krybbedød. Anonymous poster hash: 0e73f...c22
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Aldri hørt at det frarådes.. tull å skrive. Det meste kan forårsake krybbedød i såfall. Følg rådene til landsforeningen for uventet barnedød så er du trygg. Uansett min baby er 13 uker og 62 cm lang. Det er ikke lenge før babynestet er for lite. Jeg villw ihvertfall ikke brukt penger på et helt nytt. Anonymous poster hash: 120f3...a83
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Aldri hørt at det frarådes.. tull å skrive. Det meste kan forårsake krybbedød i såfall. Følg rådene til landsforeningen for uventet barnedød så er du trygg. Uansett min baby er 13 uker og 62 cm lang. Det er ikke lenge før babynestet er for lite. Jeg villw ihvertfall ikke brukt penger på et helt nytt. Anonymous poster hash: 120f3...a83 Det er landsforeningen for uventet barnedød (krybbedød) som fraråder slike babynest på natten. Du må nesten gå inn på sidene å lese selv før du påstår at andre snakker tull. Flott det gikk bra med din baby! Men man sikrer barn i bilstol i bilen, selv om det gikk bra med oss uten belte når vi var små, eller at det går bra med naboens barn som sitter uten seler i bil. Anonymous poster hash: 5614a...678
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Aldri hørt at det frarådes.. tull å skrive. Det meste kan forårsake krybbedød i såfall. Følg rådene til landsforeningen for uventet barnedød så er du trygg. Uansett min baby er 13 uker og 62 cm lang. Det er ikke lenge før babynestet er for lite. Jeg villw ihvertfall ikke brukt penger på et helt nytt. Anonymous poster hash: 120f3...a83 Google landsforeningen og babynest, så ser du at det frarådes. Fortsatt tullete? Anonymous poster hash: 17173...b5c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Ok, babynest droppes! Hi Anonymous poster hash: 896eb...441
februarprins2013 Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 min brukte babynest fra han var nyfødt til han var 6 mnd, er så mye hysteri her inne,ikke hør på alt
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Sengekanter frarådes også. Hvor mange kan si de ikke har hatt sengekant/sprinkelsengbeskytter i senga? Eller hva med mange vugger og moseskurver, samme farer der. Samsovingsmadrasser med kanter på...kosedyr i senga, kosekluter....Listen er lang, man blir gal av å tenke på alt Anonymous poster hash: f70be...b63
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 min brukte babynest fra han var nyfødt til han var 6 mnd, er så mye hysteri her inne,ikke hør på alt Dust! Anonymous poster hash: 64bda...c60
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Sengekanter frarådes også. Hvor mange kan si de ikke har hatt sengekant/sprinkelsengbeskytter i senga? Eller hva med mange vugger og moseskurver, samme farer der. Samsovingsmadrasser med kanter på...kosedyr i senga, kosekluter....Listen er lang, man blir gal av å tenke på alt Anonymous poster hash: f70be...b63 Selvsagt, barnet må jo sove et sted. Men det anbefales å ha et minimum av andre ting i senga. Mrn hvorfor er det bra så lenge alle andre gjør noe? LUB har anbefalingene for en grunn. Det er selvsagt opp til hver enkelt hva man velger å gjøre, men det er dumt å anbefale noen å ikke følge anbefalingene. Det kan man i såfall finne ut av på egen hånd. Anonymous poster hash: 64bda...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå