Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Overrasket meg selv ved å sprute vann i ansiktet på mannen mens han kjørte bil! Jeg har egentlig ikke lov til å klage jeg vet men nå har nesten ikke sovet en hel natt på 6 år. Har 2 barn på 2 og 5 år. Vi ble begge sinte og reagerte irrasjonelt over en bagatell. Sa unnskyld begge 2 og er igjen nå men jeg hatet et lite øyeblikk mannen min i går. Aldri skjedd før! Flere som oss? Anonymous poster hash: 5811d...317
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Det jeg reagerer mest på er at du gjorde det mens han kjørte bil. Du kunne blitt årsaken til at du, noen i familien din, eller andre komplett uskyldige ble alvorlig skadet eller omkom i en ulykke pga. det du gjorde. Man krangler ikke slik i bil! Punktum. Ingen unnskyldning! Anonymous poster hash: b5b2e...fd1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Oj den var drøy.... Greit det renner over for alle og en hver innimellom. Men man setter ikke andre eller seg selv i slik fare. Det må man klare å beherske. Her er vi veldig på å lære barna at i bil så må man aldri skremme sjåføren. Anonymous poster hash: 819d8...35c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Oj. Du satte jo dere alle sammen i livsfare med å sprute vann på han når dere kjørte bil . Anonymous poster hash: 6e6f1...a26
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Huff ja jeg har hatt det helt forferdelig etterpå og beklaget dypt. Jeg mistet helt hodet på en plass enn ikke skal miste hodet...vi sto nesten i ro men allikevel. Har aldri kastet noe eller gjort noe fysisk noen gang men jeg mistet helt hodet. Mannen var også irrasjonel og slo hardt i rattet før jeg sprutet vann på han. Jeg begynte bare å gråte etterpå. HI Anonymous poster hash: 5811d...317
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Huff ja jeg har hatt det helt forferdelig etterpå og beklaget dypt. Jeg mistet helt hodet på en plass enn ikke skal miste hodet...vi sto nesten i ro men allikevel. Har aldri kastet noe eller gjort noe fysisk noen gang men jeg mistet helt hodet. Mannen var også irrasjonel og slo hardt i rattet før jeg sprutet vann på han. Jeg begynte bare å gråte etterpå. HI Anonymous poster hash: 5811d...317 Det høres ut som om du og mannen bør søke hjelp! Du sier du ikke har sovet en natt på seks år - dere må finne rutiner som gjør at dere begge får søvn. Dere må finne ut hvorfor dere blir så sinte på hverandre for bagateller at dere begge blir irrasjonelle! Det positive er at du og mannen ser ut til å kommunisere sammen i etterkant om det som har skjedd. Dermed er det trolig lettere for dere å finne løsninger. Tenk at dere skal søke hjelp for å forebygge at en eller begge møter veggen fysisk/psykisk (pga. søvnmangel og andre ev. påkjenninger), og også for å forebygge større problemer i forholdet. Det at bilen var i sakte fart er ingen unnskyldning. Du og han krysset en grense i dag som dere må ta alvorlig. Man krangler ikke slik i bil at han slår i rattet og du kaster vann på ham! Så vær så snill, ta dette på en konstruktiv måte. Dere har nå mulighet til å søke hjelp for å forebygge større problemer for dere selv og for forholdet. Det vil være til det beste for hele familien. Velg å tenke positivt på dette, dere har fått en alvorlig vekker om at dere må gjøre noe med måten dere lever og måten dere kommuniserer med hverandre. Dere har et godt utgangspunkt, så ta tak i det før det blir større problemer Anonymous poster hash: b5b2e...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå