Gå til innhold

Troll vinterdress med ull.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arvet en slik en. Men hvorfor er det 3 glidelåser?

Såvidt jeg ser så kan bare den avtakbare ulldressen festes med knapper i armer og ben. Den er har en glidelås. Mens den tynne dressen har to over hverandre. Trodde først at ulldressen skulle settes fast der. Men det går ikke.

Er det noe jeg har gått glipp av? 🙈

Er denne tykk nok til vinteren med ullundertøy og ulldress under?

Anonymous poster hash: 18a7b...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg husker har de eldste dressene en glidelåsen hver, slik at de kan brukes hver for seg eller sammen. På de nyere fester man ulldressen med glidelåsen til ytterdressen. (Når jeg sier nyere, mener jeg vel rundt fem år gamle). Kan ikke hjelpe deg bedre dessverre.

Anonymous poster hash: 5385c...56a

Skrevet

Sikker på at de to delene du har arvet er til samme dress, forresten?

Ja, den er varm nok pp vinteren, i hvert fall på østlandet.

Skrevet

Ja ganske sikker på det. Står det samme i begge. Samt at knappene passer til ulldressen. Kan fint bruke begge hver for seg. Bare ytterdressen som har to glidelåser nesten rett ved siden av hverandre. Litt vanskelig å forklare.

Men det er først hovedglidelåsen, så en mindre på samme dress, så kommer ulldressen med egen glidelås. Tenkte først at det var for å koble de sammen, men det passer ikke.

Men spiller ingen rolle for bruken. Bare lurte på hva dobbel glidelås skulle være godt for 😀

Takk for svar!

Skrevet

Ja ganske sikker på det. Står det samme i begge. Samt at knappene passer til ulldressen. Kan fint bruke begge hver for seg. Bare ytterdressen som har to glidelåser nesten rett ved siden av hverandre. Litt vanskelig å forklare.

Men det er først hovedglidelåsen, så en mindre på samme dress, så kommer ulldressen med egen glidelås. Tenkte først at det var for å koble de sammen, men det passer ikke.

Men spiller ingen rolle for bruken. Bare lurte på hva dobbel glidelås skulle være godt for 😀

Takk for svar!

Begynner å demre litt for meg nå... Du må vrenge innerdressen, slik at siden uten sømmer kommer inn mot kroppen. Da skal glidelåsene passe. :-)

Skrevet

Aha! Ja sånn kan det være ja! Det tenkte jeg ikke på.

Flott takk! 😀😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...