Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Jeg har bare et kjapt spørsmål angående mandler, og størrelse på de. Vil legge ved bilde. Derfor jeg tenker på pm. ☺️
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Her kan vel hvemsomhelst være lege! Anonymous poster hash: 8a775...8ce
Gjest Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg minner om denne regelen som vi innehar her på forumet! Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/yrkestitler innenfor helsesektoren. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer etc. Barn I Magen/Din Baby har ingen mulighet til å verifisere om menneskene bak innleggene faktisk sitter med kompetansen de gir uttrykk for å ha, og vi kan derfor ikke la slike innlegg bli stående -Moderator K. Taylor
Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2016 Skulle ikke ha noe sånn svar at det stiller diagnose eller noe ☺️ Men ser jo at det ikke er noe poeng å spørre her inne.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Datteren min har mandler som i rolig fase ( uten betennelse) kanskje har en halv cm klaring til drøvelen. Når de er irriterte, går de helt inntil. De skal fjernes i september. Ikke hatt veldig mange ab krevende tonsilitter, men de er plagsomme. Hun er 18 år. Eller har jeg sett små mandler blitt fjernet, og mandler som er store som små egg. Er anestesispl så har sett mange. Hva lurte du på? De blir ikke fjernet bare pga størrelsen bortsett fra hvis barn har problemer med å spise. Anonymous poster hash: d68c2...a5a
Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2016 Datteren min har mandler som i rolig fase ( uten betennelse) kanskje har en halv cm klaring til drøvelen. Når de er irriterte, går de helt inntil. De skal fjernes i september. Ikke hatt veldig mange ab krevende tonsilitter, men de er plagsomme. Hun er 18 år. Eller har jeg sett små mandler blitt fjernet, og mandler som er store som små egg. Er anestesispl så har sett mange. Hva lurte du på? De blir ikke fjernet bare pga størrelsen bortsett fra hvis barn har problemer med å spise. Anonymous poster hash: d68c2...a5a Kunne du sendt meg en pm? ☺️
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 De skal være litt større enn hasselnøtt, men mindre enn valnøtt. Hilsen doktor Belgfrukt Anonymous poster hash: 80269...13a
Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2016 De skal være litt større enn hasselnøtt, men mindre enn valnøtt. Hilsen doktor Belgfrukt Anonymous poster hash: 80269...13a Haha doktor Belgfrukt 🙈🙊
Ylva og Mathilde Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 De skal være litt større enn hasselnøtt, men mindre enn valnøtt. Hilsen doktor Belgfrukt Anonymous poster hash: 80269...13a Jøss, har flatbrødmandler jeg da, har ingen nøtteliknende utvekster i ganen i det hele tatt! 😳
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 Kunne du sendt meg en pm? ☺️ Prøv å Google tonsiller. De kan bære fulle av hvite pusspropper som lukter høgg også Anonymous poster hash: d68c2...a5a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 Prøv å Google tonsiller. De kan bære fulle av hvite pusspropper som lukter høgg også Anonymous poster hash: d68c2...a5a Å Google tonsiller med bilde kan ødelegge nattesøvnen... Anonymous poster hash: 699ca...baf
Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2016 Prøv å Google tonsiller. De kan bære fulle av hvite pusspropper som lukter høgg også Anonymous poster hash: d68c2...a5a Ja jeg vet. Hadde mye plager med det når jeg var liten. Men det jeg ønsker på pm er at noen som har peiling på størrelse av mandlene kan svare på om de tenker de bør fjernes pga størrelse . Er ikke mye sykdom i bildet. Er på barnet mitt ☺️
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 Unnskyld at jeg spør... Men hvorfor i alle dager tar du ikke dette med legen til barnet ditt? Evt. får en henvisning til ønh? 🤔 Anonymous poster hash: ffa09...b2b
Frøken_fjong Skrevet 4. august 2016 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2016 Unnskyld at jeg spør... Men hvorfor i alle dager tar du ikke dette med legen til barnet ditt? Evt. får en henvisning til ønh? 🤔 Anonymous poster hash: ffa09...b2b Jeg har gjort det. Men i mellomtiden hadde jeg bare ett spørsmål jeg lurte på ☺️
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Datteren min har mandler som i rolig fase ( uten betennelse) kanskje har en halv cm klaring til drøvelen. Når de er irriterte, går de helt inntil. De skal fjernes i september. Ikke hatt veldig mange ab krevende tonsilitter, men de er plagsomme. Hun er 18 år. Eller har jeg sett små mandler blitt fjernet, og mandler som er store som små egg. Er anestesispl så har sett mange. Hva lurte du på? De blir ikke fjernet bare pga størrelsen bortsett fra hvis barn har problemer med å spise. Anonymous poster hash: d68c2...a5a de blir fjernet også på grunn av søvnapné også. det ble de på jenta mi som snorket som en seiler og hadde flere pustestopp på nettene grunnet mandlene... Hun sov dårlig og ble fort tungpustet ved aktivitet etc. de var store! Anonymous poster hash: 166ef...49a
Iiiiik Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 de blir fjernet også på grunn av søvnapné også. det ble de på jenta mi som snorket som en seiler og hadde flere pustestopp på nettene grunnet mandlene... Hun sov dårlig og ble fort tungpustet ved aktivitet etc. de var store! Anonymous poster hash: 166ef...49a Som en seiler?! Hvordan snorker seilere?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #17 Skrevet 4. august 2016 de blir fjernet også på grunn av søvnapné også. det ble de på jenta mi som snorket som en seiler og hadde flere pustestopp på nettene grunnet mandlene... Hun sov dårlig og ble fort tungpustet ved aktivitet etc. de var store! Anonymous poster hash: 166ef...49a Stemmer det. Glemte apnè og generell trøtthet/uopplagt på dagtid pga dårlig søvnkvalitet. Anonymous poster hash: d68c2...a5a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Som en seiler?! Hvordan snorker seilere? Litt mer windy enn fulle sjømenn. Anonymous poster hash: 42aa0...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå