Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 En favoritt her 😄 Anonymous poster hash: 0a41f...b1b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 3 meningen til ungene våres heter det. Syns det er et flott navn jeg Anonymous poster hash: 88b94...f04
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Det blir nei fra meg. Ser for meg en litt feminin Oscar Wilde-type med halstørkle. Anonymous poster hash: 4359d...2b1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Kjempefint 😀 Anonymous poster hash: aa884...609
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Niks fra meg. Han er for dandy og femi. Anonymous poster hash: c391b...34b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 Bærer preg av ung trendy-harry småbarnsmor. Synes faktisk det høres litt latterlig ut. Anonymous poster hash: a8e57...6fa
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 Ville at sønnen vår skulle hete det men samboer sa nei. Anonymous poster hash: 6c902...c69
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Nei Anonymous poster hash: 19df8...b79
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 For mainstream og tannløst. Anonymous poster hash: 79e57...d38
beef sister Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 Jeg kjenner bare fine folk som heter Elliot, så jeg kan ikke unngå å like det. Synes nok ikke det klinger like godt med norsk uttale, da.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Fint:) Anonymous poster hash: 9df01...09f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 Virker som det er mange som heter det nå. Jeg har det som et av mine etternavn så synes såklart det er fint. Anonymous poster hash: b9a84...a16
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #17 Skrevet 4. august 2016 Kjempefint 😀 Anonymous poster hash: 691a0...99d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #18 Skrevet 4. august 2016 Nope! Anonymous poster hash: 29b3f...8b1
Mia_73 Skrevet 4. august 2016 #19 Skrevet 4. august 2016 Når jeg hører navnet Elliot tenker jeg automatisk E.T. phone home. Liker ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 Kult! Anonymous poster hash: b2d84...493
februarprins2013 Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 er ikke overbevist,men nå skal venninnen min kalle sønnen så kanskje jeg blir mer glad i navnet når jeg forbinder det med noe annet enn Eliot i E.T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå