soleia Skrevet 5. august 2016 #26 Skrevet 5. august 2016 Dette vart enno meir spennande etter at det ordna seg. korleis ordna det seg med svigermor? Mor mi på 70 har og bind i skapet på gjestetoalettet, for nødig trengande.
Mamma_til_2 Skrevet 5. august 2016 #27 Skrevet 5. august 2016 Hvordan ordnet det seg? Satt han seg ned for og snakke med henne om hennes private liv på do?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #28 Skrevet 5. august 2016 Åh, ser dette for meg: Sønn: Mor, vi må prate sammen (Klasker en pakke libresse i bordet) Anonymous poster hash: 77ccf...d6d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #29 Skrevet 5. august 2016 Åh, ser dette for meg: Sønn: Mor, vi må prate sammen (Klasker en pakke libresse i bordet) Anonymous poster hash: 77ccf...d6d 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: d7ee1...68d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #30 Skrevet 5. august 2016 Åh, ser dette for meg: Sønn: Mor, vi må prate sammen (Klasker en pakke libresse i bordet)Anonymous poster hash: 77ccf...d6d ...og husk jeg er alltid her om du har noen spørsmål. Og at jeg er glad i deg uansett,mamma Anonymous poster hash: b1609...0d3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #31 Skrevet 5. august 2016 ...og husk jeg er alltid her om du har noen spørsmål. Og at jeg er glad i deg uansett,mamma Anonymous poster hash: b1609...0d3 Sa mannen din det? Anonymous poster hash: 1cd9a...65b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #32 Skrevet 5. august 2016 Det ordnet seg 👌🏼 null problem 😀 HI Anonymous poster hash: 1cd9a...65b Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det ordnet seg 😉 Anonymous poster hash: 22202...407
Mostly Harmless Skrevet 5. august 2016 #33 Skrevet 5. august 2016 Åh, ser dette for meg: Sønn: Mor, vi må prate sammen (Klasker en pakke libresse i bordet) Anonymous poster hash: 77ccf...d6d Jeg tror han bare fjernet bindene. Vips, så har ikke mor bind på badet lenger! Ingen bind, intet problem.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #34 Skrevet 5. august 2016 Man tror liksom man har lest det meste her inne... ,men denne var ny 😂 Sitter og ler godt helt for meg selv! Han var seriøst bekymret? Og kan du ikke være så snill at du forteller hvordan det ordnet seg... Uansett om dette er tull eller ikke, så fikk du meg til å le😉😂😄 Anonymous poster hash: 73b2d...867
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #35 Skrevet 5. august 2016 Ha ha ha:) Anonymous poster hash: 61d20...6f1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #36 Skrevet 5. august 2016 😂😂 Anonymous poster hash: af58a...19a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #37 Skrevet 5. august 2016 Kjære HI! Du måååå fortelle hvordan det ordnet seg😂 Og hva var han egentlig bekymret for? Anonymous poster hash: bbf62...003
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #38 Skrevet 5. august 2016 Tja...mora mi har bind hjemme fordi barn og etterhvert barnebarn kan ha mensen om de er på besøk. Jeg synes det er iallefall kjekt å finne om behovet skulle melde seg. Anonymous poster hash: 35929...3ab
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #39 Skrevet 5. august 2016 HVA har egentlig ordnet seg? Anonymous poster hash: 231eb...d5e
Papegøyeblomst Skrevet 5. august 2016 #40 Skrevet 5. august 2016 Hahaha, denne tråden er en kandidat til dibs all-stars (sametrusa, bilen i feil garasje etc), - "Mannen som var bekymret fordi han fant bind i svigermors skap"
SuperFries Skrevet 5. august 2016 #41 Skrevet 5. august 2016 Jeg ser for meg mange ulike scenario for hvordan dette løste seg, men ikke et eneste ett kan være sosialt akseptabelt. Hvordan løste det seg, HI?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #42 Skrevet 5. august 2016 Hi du må fortelle 👏👏 Anonymous poster hash: 2f45f...5e2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #43 Skrevet 5. august 2016 Hahaha, denne tråden er en kandidat til dibs all-stars (sametrusa, bilen i feil garasje etc), - "Mannen som var bekymret fordi han fant bind i svigermors skap" Jeg synes tråden egentlig er lite morsom, og den rekker ikke de trådene du snakker om til knærne engang. Tråden hadde potensiale til å bli morsom, men hi er jo totalt fraværende og den utvikler seg jo overhodet ikke Anonymous poster hash: e5a9d...d7c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #44 Skrevet 5. august 2016 Jeg synes tråden egentlig er lite morsom, og den rekker ikke de trådene du snakker om til knærne engang. Tråden hadde potensiale til å bli morsom, men hi er jo totalt fraværende og den utvikler seg jo overhodet ikke Anonymous poster hash: e5a9d...d7c I hvert fall ikke etter at du skjøt den ned i flammer, mener du? Her er jo spekulasjonene det aller vittigste. Foreslår at vi alle skisserer et mulig utfall av hvordan "det løste seg". Min er slik: HIs mann klarer ikke tanken på at mor hans fortsatt har mensen. Han skjenker faren skitafull for å utspørre ham om hvordan det har seg. For ikke å avsløre at han snoket etter kondomer i skapet, ender det med at han må dikte opp en historie. Han juger og sier at kona er gæren hver måned når hun har PMS, og deretter spør han faren om dette går over etter overgangsalderen. Faren sier ja, og dermed får HIs mann indirekte vite at mora har vært i overgangsalderen allerede. Dermed kan de fortsette å drikke og å snakke fotball. Alt ser lyserødt ut - fram til svigermor har hørt rykter om det, og kommer med "gode råd" til svigerdatteren: Husk å ta tran, krom, sink, salt og mangan. Nå vet jo "alle" at hun er spinnvill når hun venter tante Rød... Anonymous poster hash: 6c2c1...ce5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #45 Skrevet 5. august 2016 Jeg synes tråden egentlig er lite morsom, og den rekker ikke de trådene du snakker om til knærne engang. Tråden hadde potensiale til å bli morsom, men hi er jo totalt fraværende og den utvikler seg jo overhodet ikke Anonymous poster hash: e5a9d...d7c Problemstillingen er jo ikke eksisterende lenger. Det har løst seg Anonymous poster hash: 44955...b1d
Mostly Harmless Skrevet 6. august 2016 #46 Skrevet 6. august 2016 (endret) I hvert fall ikke etter at du skjøt den ned i flammer, mener du? Her er jo spekulasjonene det aller vittigste. Foreslår at vi alle skisserer et mulig utfall av hvordan "det løste seg". Min er slik: HIs mann klarer ikke tanken på at mor hans fortsatt har mensen. Han skjenker faren skitafull for å utspørre ham om hvordan det har seg. For ikke å avsløre at han snoket etter kondomer i skapet, ender det med at han må dikte opp en historie. Han juger og sier at kona er gæren hver måned når hun har PMS, og deretter spør han faren om dette går over etter overgangsalderen. Faren sier ja, og dermed får HIs mann indirekte vite at mora har vært i overgangsalderen allerede. Dermed kan de fortsette å drikke og å snakke fotball. Alt ser lyserødt ut - fram til svigermor har hørt rykter om det, og kommer med "gode råd" til svigerdatteren: Husk å ta tran, krom, sink, salt og mangan. Nå vet jo "alle" at hun er spinnvill når hun venter tante Rød... Anonymous poster hash: 6c2c1...ce5 Haha! Og etter at han har sovet av seg rusen, innser HIs mann at han ikke er nærmere noen forklaring på hvorfor moren har bind i skapet. Noen som har et forslag til hva som var mannens plan B? Endret 6. august 2016 av Mostly Harmless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå